آغاز اجرای فاز دوم طرح گوهر رحمت

راگا نیوز: اجرای فاز دوم طرح گوهر رحمت با برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های زندگی و مهارت‌های پیش از ازدواج در منطقه 20 آغاز شد.

 
 

به گزارش راگا نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، احمد غلامی، شهردار ناحیه 4 با اعلام خبر اجرای فاز دوم طرح گوهر اظهار داشت: با همکاری واحد بانوان ناحیه 4 و مدیریت محله شهادت فاز دوم طرح گوهر رحمت با برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی و مهارت‌های پیش از ازدواج در سرای محله شهادت اجرا شد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را ارتقای مهارت‌ها و توانمندی‌های دختران در زمینه آداب و مهارت‌های زندگی با رویکرد ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی عنوان کرد و گفت: دختران، مادران آینده جامعه و پرورش‌دهنده نسل آینده محسوب می‌شوند و در این کارگاه‌ها با روش‌های افزایش توانمندی‌های خود در مقابله با مشکلات و رویدادهای سخت زندگی و تصمیم‌گیری مناسب آشنا می‌شوند.

غلامی با اشاره به اینکه اولین کارگاه این طرح روز 24 مهر ماه برگزار شد، افزود: در این کارگاه هندی‌پور کارشناس روانشناسی در زمینه تفکر خلاق که یکی از مهارت‌های 10‌گانه زندگی است توضیحاتی را بیان کرد.

گفتنی است، فاز دوم طرح گوهر رحمت در قالب سه کارگاه در روزهای 24 ،27 و 29 مهر ماه ساعت 17 در سرای محله شهادت برگزار می‌شود.

نظرات (0)
Add Comment