آغاز دهه کرامت با پیام شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر

همزمان با آغاز دهه کرامت،شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر، با صدور پیامی، دهه کرامت را پیام آور جشن و شادی، بستری مناسب برای ترویج فرهنگ و معارف نورانی ائمه اطهار(ع) عنوان کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر، ایرج لک معروفی رییس شورای اسلامی باقرشهر با بیان اینکه گرامیداشت و جشن های دهه کرامت، مصداق تعظیم شعائر الهی هستند، اظهار کرد: بر اساس روایات، این امور جزو تقوای قلوب به شمار می روند.

سعید استاد فرج شهردار باقرشهر گفت: وقتی اعیاد و مناسبت های دینی را گرامی می داریم و نسبت به تعظیم آنها اقدام می کنیم در حقیقت به سمت همان تقوایی که اهل بیت(ع) نسبت به آن سفارش کرده اند حرکت کرده ایم.

شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر در پیامی با اشاره به یکم تا یازدهم ذی القعده که به نام «دهه کرامت» نامگذاری شده، بیان کردند: فرخنده دهه ای که در آغازش، معصومه کوثری از نور، بانوی کرامت، خواهر خورشید، عمه سادات و نگین انگشتر ولایت و امامت دیده به جهان می گشاید.
در ادامه این پیام آمده است: بانوی ثانی، که شافع شیعیان است و نامش زینت بخش قم، پاداش زیارت با معرفتش، جنت برین و شکوه و شوکت گنبد و بارگاه طلایی اش، تجلی گاه قبر مطهر و بی نام و نشان زهرای اطهر (س) است .
این پیام حاکیست: میانه این دهه خجسته جشن ولادت با سعادت حضرت احمد بن موسی کاظم(ع) مشهور به شاهچراغ نگین سبز شیراز و پایانش میلاد پر شور وشعف عالم آل محمد(ص)، هشتمین حجت سرمد، نگین تابان وطن، غریب آشنا، حضرت امام رضا(ع) است.امام رئوفي كه در ظلمات تاريخ، همچون خورشيد درخشان عالم تاب، از خاك خراسان سر بر كشيد و رنج سفر از «مدينه» تا «توس» را به جان خريد تا به يمن اين هجرت پر بركت، ايران اسلامي براي هميشه معطر به عطر شميم رضوي و تشعشع انوار نوراني ولايت و امامت باشد.

در ادامه این پیام آمده است: دهه سراسر نور و رحمت كرامت، فرصت نابي است تا ميليون ها محب اهل بيت(ع) در سراسر كشور، عطر و بوي دلنواز حرم رضوي و فاطمي را با جان و دل استشمام كرده و باعرض ارادت ويژه به ساحت مقدس خاندان پاك و مطهر رسول الله(ص)، بار دیگر پيوند عمیق و ناگسستنی خود با مقام رفیع ولایت و ذریه مطهر ایشان را به جهانيان نشان دهند.

این پیام ادامه یافته است: دهه كرامت پيام آور جشن و شادي، بستري مناسب براي ترويج فرهنگ و معارف نوراني ائمه اطهار(ع) و خواني است به وسعت همه دنيا كه هر دلداده و عاشق آل الله مي تواند از الطاف و كرامات بيشمار اين خوان گسترده بهره مند شود.

شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر در پایان فرارسيدن دهه نوراني کرامت و میلاد فرخنده کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، ميلاد حضرت شاهچراغ(ع) و زاد روز ولادت پرنور و سرور پيشواي هشتم، آيت حق، نگین درخشان وطن، حضرت علي بن موسي الرضا (ع) را به تمامي شيعيان و محبان اهل بيت(ع) تبريك و تهنيت گفتند و ابراز اميدواری کردند تا خداوند متعال توفيق پيروي از انبياء و اوصياي الهي و بهره مندي از شفاعت اين گوهر هاي زيباي هدايت و سعادت را به همه ما مسلمانان، عنايت فرمايد.

آغازاسلامیاعضایباباقرشهردههشهردارشهرریشورایوپیامکرامت
نظرات (0)
Add Comment