آغاز طرح ارتقاء خودمراقبتی در جنوب تهران/شهرری صاحب بیمارستان تخصصی قلب می‌شود

شهردار منطقه 20 شهر تهران در مراسم تقدیر از پزشکان که با حضور معاون شهردار تهران برگزار شد، از اجرای طرح ارتقاء خود مراقبتی برای 40 هزار شهروند این منطقه جنوبی خبرداد.
به گزارش  راگانیوز، منصور کتانباف پیش از ظهر امروز در سالروز تولد ابوعلی سینا و به مناسبت روز پزشک، همراه با معاون خدمات شهری شهرداری تهران و به‌منظور تقدیر از پزشکان شاغل، در بیمارستان‌های فیروزآبادی و هفتم تیر حاضر شد و در جریان این مراسم اظهار داشت: به‌منظور ارتقاء سلامت جسمی و روحی و آگاه سازی شهروندان طرح ارتقاء خود مراقبتی برای 20 مجتمع مسکونی این منطقه مشتمل بر 40 هزار شهروند آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه دو محله ظهیرآباد و استخر از محله‌های پایلوت این طرح اعلام شد که با توجه به حساسیت موضوع، این طرح را به محله‌های 20گانه توسعه دادیم، گفت: تهیه شناسنامه بهداشتی و درمانی، ارائه آموزش‌های سلامت محور و ارجاع درمانی موارد ضروری و شناسایی از اقدامات پیش‌بینی شده در این طرح است.

شهردار منطقه 20 به انعقاد تفاهم‌نامه شهرداری منطقه 20 و بیمارستان فیروزآبادی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان برای ادامه روند ساخت بیمارستان تخصصی قلب در مجاورت این بیمارستان اشاره کرد و اظهار داشت: در تلاشیم تا سرانه مراکز درمانی شهرری که میزبان هزاران زائر و مسافر است افزایش یابد و این درحالی است که کلینیک درمانی شهرداری منطقه 20 نیز به‌زودی به این سرانه افزوده می‌شود.

کتانباف در ادامه بیان داشت: ایمن‌سازی و زیباسازی فضاهای داخل و مسیرهای منتهی به مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها از اولویت‌های مدیریت شهری است که به صورت مستمر انجام می‌شود.

این گزارش حاکی است، همزمان با روز پزشک 124 نفر از پزشکان بیمارستان‌های فیروز آبادی و هفتم تیر به‌دست معاون خدمات شهری شهرداری تهران، شهردار و قائم مقام منطقه 20 و روسای بیمارستان‌های مذکور تقدیر و تجلیل شدند و این در حالی است که همایش تقدیر از پزشکان کل منطقه و دبیران کانون‌های پزشکان محلات 20 گانه نیز در مرکز ری‌شناسی از دیگر ویژه برنامه‌های اداره سلامت شهرداری منطقه 20 است.

آغازارتقاءبیمارستانتخصصیتهرانشهرریجنوبخودمراقبتیدرشهرریصاحبطرحقلبمیشود
نظرات (0)
Add Comment