آغاز طرح پیرایش پاییزی فضای سبز بوستان های شهرکهریزک

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ «داریوش خطیر» با اعلام این خبر گفت: هرسال در اواخر فصل پاییز ، طرح هرس درختان در دستور کار واحد فضای سبز شهرداری کهریزک قرار می گیرد ، به همین منظور امسال نیز با سرد شدن نسبی هوا و خشک شدن شاخ و برگ درختان، درختان تمامی بوستان ها،بلوارها و باغچه های معابر مورد عملیات هرس  از سوی اکیپ های فضای سبز و خدمات شهری قرار می گیرد.

مسئول واحد فضای سبز شهرداری کهریزک در ادامه افزود: اجرای طرح هرس درختان از نیمه آذرماه آغاز و تا پایان دی ماه ادامه دارد.

وی اظهار داشت: اجرای طرح هرس درختان فقط در بوستان ها و معابر شهر اجرا نمی شود بلکه شهروندانی که تمایل به حضور نیروهای خدمات شهری جهت هرس شاخ و برگ درختان باغچه منازل یا معابر خود را دارند نیز می توانند از طریق تماس یا اطلاع رسانی حضوری، درخواست و نشانی خود را اعلام کنند تا اکیپ هرس درختان با حضور در محل مورد نظر، درخواست شهروندان را اجرا کنند.

خطیر با اشاره به اهمیت اجرای هرس درختان گفت: هرس علاوه بر ایجاد فرصت دوباره برای رشد و باروری درختان ازشکسته شدن شاخه های خشک و سقوط آنها بر اثر وزش باد و بارش برف و باران نیز جلوگیری بعمل می آورد بنابراین طرح  هرس درختان در مدت زمان ۴۵ روز در همه نقاط شهر کهریزک اجرا می شود.

باغباندرختانکهریزک
نظرات (0)
Add Comment