آغاز عملیات ساخت و بتن ریزی مدرسه دکتر رزاقی

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر ، یارمراد احمدوند رئیس شورای اسلامی روستا از پیشرفت مثبت مدرسه خیر ساز دکتر رزاقی خبر داد ، کار ساخت مدرسه در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع در خیابان ولیعصر (عج) کوی شهدا یک مرحله پیشرفت داشته است. مرحله گودبرداری از این پروژه خیر ساز پس از گذشت یک ماه به پایان رسید و اکنون این پروژه در مرحله بتن ریزی قرار گرفته است .
احمدوند در ادامه افزود : حال باید توجه داشت که عمل خیر مختص یک یا چند مورد نیست. هرکسی با هر آنچه در توان دارد باید در این راه سرمایه گذاری کند. البته در این زمینه باید به نیاز های جوامع خود دقت کرده و با طبقه بندی و اولویت بندی نیازها اقدام به انجام خیر کند.
البته در این میان تعلیم و تربیت و جایگاه نظام آموزشی در قرآن بسیار رفیع تر است چراکه توسعه و تعالی بشریت را در گرو این امر می داند. این امر تا اندازه ای حائز اهمیت است که همه آیات قرآن به طور مستقیم و غیر مستقیم در مقام تربیت انسان است. قرآن مجید خود یک کتاب تربیتی است و همه آیات آن به طور مستقیم و غیر مستقیم در مقام تربیت انسان در رده های مختلف سنی می پردازد. این امر خود نشان از اهمیت بحث تعلیم تربیت و مدرسه در جامعه است. پس می توان نتیجه گرفت که خیرین مدرسه سازی که قدم در این راه خیر گذاشته اند، در واقع بر دو اصل اساسی که خداوند در کتاب الله بر آن تأکید داشته جامه عمل پوشاندند.

دهیاریقمصر
نظرات (0)
Add Comment