آل سعود، مسیر انحرافی استکبار جهانی را می پیماید

 

 

به گزارش راگانیوز ، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله نمر باقرالنمر، رهبر شیعیان عربستان، شامگاه یک شنبه، 13 دی ماه 94 با حضور آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی، فقیه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و جمعی از اساتید، معاونین و طلاب مدرسه علمیه نبی اکرم (ص) و هم چنین جمعیت عظیمی از مردم متدین، انقلابی و ولایت مدار تهران برگزار شد.

آیت الله نجفی تهرانی، تولیت مدرسه علمیه و امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم (ص) تهران در این مراسم، شهادت آیت الله شیخ النمر را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید، حوزه های علمیه شیعه و سنی، بیت و طرفداران آن عالم شهید، تسلیت گفت و ابراز داشت: این اقدام رژیم سعودی، جنایتی عظیم و ستمی فاحش بود که به شدت، آن را محکوم می کنم.

 

 

وی با ابراز نگرانی شدید از وضعیت شیعیان ساکن در عربستان سعودی، افزود: شیعیان عربستان به عنوان اقلیتی مظلوم، هرروز تحت فشار قرار گرفته و شهید می شوند.

فقیه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با تاکید بر اینکه آل سعود همان مسیر انحرافی استکبار جهانی را می پیماید، خاطرنشان کرد: متاسفانه نظام سعودی به جای اینکه عبرت بگیرد، ظلم و جنایت بیشتری می کند.

آیت الله نجفی تهرانی با انتقاد شدید از بی توجهی به توصیه و هشدارهای بزرگان اسلام درباره صرف نظر کردن از اعدام آیت الله شیخ النمر، گفت: متاسفانه پس از آنکه این مجاهد شیعی را مظلومانه به زندان انداختند، تذکرات علما و بزرگان اسلام را از شیعه و سنی، بی اثر گذاشتند و عاقبت دست به جنایت زدند و ایشان را به شهادت رساندند.

 

 

تولیت مدرسه علمیه نبی اکرم (ص) در پایان گفت: شهید شیخ النمر زنده است و حیات ابدی دارد اما عاقبت سران آل سعود براساس وعده خداوند، نابودی است.

این مراسم با مدیحه سرایی  و ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، به پایان رسید.

استکبارانحرافیشهرریمسیر
نظرات (0)
Add Comment