آماده‌باش مدیریت شهری منطقه 20 برای اول مهر

قائم‌مقام شهردار منطقه 20 از آمادگی همه جانبه این منطقه جنوبی برای استقبال از سال تحصیلی جدید و شروع سومین بازه زمانی طرح استقبال از مهر 93 خبر داد.
 

 اصغر عطائی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 250 عنوان فعالیت از 11 شهریور تاکنون، در حوزه‌های مختلف شهری منطقه 20 انجام شده است تا دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب، سال تحصیلی جدید را با بهترین شرایط امنیتی و در آسایش کامل، آغاز کنند.

قائم‌مقام شهردار منطقه 20 به ایمن‌سازی مسیرهای بزرگراهی و معابر منتهی به مراکز آموزشی اشاره کرد و افزود: کارشناسان حوزه ترافیک با همکاری پلیس راهور در روزهای ابتدایی مهر در آماده‌باش هستند تا با تعدیل بار ترافیکی تحمیلی، خللی در رفت و آمد سرویس مدارس ایجاد نشود.

وی با اشاره به رفع سد معبر و مزاحمت‌های شغلی در اطراف مراکز آموزشی اظهار داشت: کارشناسان فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری مهیای اجرای صدها ویژه‌برنامه فرهنگی و اجتماعی در قالب جشنواره‌های ورزشی، تورهای گردشگری، آموزش مهارت‌های زندگی، کارگاه‌های آموزشی سلامت‌محور و … هستند که با شروع سال تحصیلی جدید، اجرا خواهد شد.

عطائی، بازپیرایی فضاهای سبز پیرامون مدارس و باغچه‌های درون مراکز آموزشی را از دیگر اقدامات طرح استقبال از مهر برشمرد و گفت: کارشناسان فضای سبز تمهیدات لازم برای برپایی کارگاه‌های آموزشی نگهداری از گل و گیاه و کاشت نهال به 2 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان را اندیشیده‌اند که علاوه بر توزیع گل‌های شاخه بریده و گلدان‌های آپارتمانی در مدارس و مراکز آموزشی انجام می‌شود.

قائم‌مقام شهردار منطقه 20 در پایان گفت: فعالیت‌های طرح استقبال از مهر 93 در چهار بازه زمانی 11 تا 20 شهریور، 21 تا 31 شهریور، 1 تا 10 مهر و 11 تا 20 مهر طراحی شده است که اکثر برنامه‌های دو بازه آخر آن به نحوی است که با مشارکت دانش‌آموزان و اولیای مدارس اجرا می‌شود.

 

20آمادهباشاولبرایشهریمدیریتمنطقهمهر
نظرات (0)
Add Comment