آماده باش آتش نشانی شهرداری باقرشهر در ایام نوروز

به گزارش  راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر مسئول آتش‌نشانی شهرداری باقرشهر  از آمادگی کامل نیروهای آتش‌نشان در ایام نوروز برای تأمین امنیت شهروندان و مسافران نوروزی خبر داد .

ابوالفضل رضایی با اعلام این خبر افزود :با توجه به اینکه باقرشهر یکی از شریان‌های ارتباطی شهرهای شمالی با شهرهای جنوبی کشور هست و برای همین موضوع در ایام نوروز  با شرایط ویژه‌ای  روبرو هستیم  و در همین راستا برنامه‌ریزی  دقیقی انجام‌گرفته است تا شهروندان و مسافرین نوروزی که در این مسیر تردد می‌کنند در امنیت کامل باشند و در صورت وقوع حوادث آتش‌نشانی در کمترین زمان به امدادرسانی بپردازد .

رضایی گفت :  آتش‌نشانی باقرشهر نیز به‌عنوان متولی ایمنی در سطح شهر در نوروز 95 همانند سالهای گذشته برنامه‌ریزی جامعی را فراهم کرده تا شهروندان و مسافران از خطرات و حوادث در امان باشند.

مسئول آتش‌نشانی شهرداری باقرشهر در ادامه اظهار داشت : با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده علاوه بر راه‌اندازی و حضور نیروهای آتش‌نشان در ایستگاه دوم آتش‌نشانی باقرشهر که در روستای درسن آباد به‌تازگی افتتاح‌شده است، ایستگاهی نیز در حاشیه کمربندی دوم تهران دایر نموده‌ایم تا این کمربندی که  در این ایام بار ترافیکی زیادی دارد پوشش دهیم .

وی در پایان  گفت : امیدواریم شهروندان با رعایت نکات ایمنی نوروزی  بدون حادثه و امن داشته باشند .

شهرری
نظرات (0)
Add Comment