آمادگی ری برای اجرای دومین مرحله قانون هدفمندی یارانه‌ها

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اقدامات دستگاه‌های اجرایی در راستای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: شهرستان ری آماده اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها است.

به گزارش راگانیوز، هدایت‌الله جمالی‌پور بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان ری که با حضور شهاب‌الدین چاوشی، معاون سیاسی ـ اجتماعی استانداری تهران برگزار شد با اشاره به نشست‌های متعددی که با دستگاه‌های امنیتی، اصناف، اجرایی و رسانه‌های شهرستان‌ ری در راستای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها برگزار شده‌ است، اظهار داشت: امروز همدلی خوبی در بحث اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در شهرستان ری ایجاد شده است.

معاون استاندار تهران در ارتباط با قانون هدفمندی یارانه‌ها گفت: اگر قانون هدفمندی یارانه‌ها از ابتدا درست اجرا می‌شد وضعیت خوبی در زمینه‌های اشتغال، وضعیت اقتصادی مردم و … را شاهد می‌بودیم.

وی در ادامه افزود: اگر از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها سهم همه دستگاه‌ها به‌ خوبی مشخص می‌شد، شاهد رشد این‌گونه تورم در جامعه نبودیم.

جمالی‌پور تصریح کرد: تورمی که در بخش‌های مختلف همچون ارزاق و … در جامعه شاهد هستیم متاثر از توزیع پول در جامعه است.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با نگاهی اجمالی در کشورهای همسایه خود که بعضاً برخی از آن‌ها از منابع تولید نفت هستند هزینه قیمت سوخت در آن کشورها نزدیک به قیمت جهانی است اما پیش از این شاهد یارانه زیادی بودیم که در حوزه سوخت هزینه می‌شد و در گام دوم هدفمندی یارانه‌ها این هزینه‌ها و کمک به مردم با شرایط دیگری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اگر بیت‌المال در جای خودش هزینه شود قطعاً شاهد اشتغال پویا در جامعه خواهیم بود.

معضلات تهران در ری انباشته شده است

معاون استاندار تهران با تأکید بر اینکه شهرستان ری مردم خوبی دارد، بیان داشت: تمام معضلات تهران به ری سرازیر می‌شود. در نشستی که با مسئولان استان داشته‌ام به آن‌ها متذکر شدم که امروز مشکلات تهران در این شهرستان انباشته شده است و امیدواریم با توجه مسئولان استان تهران این معضلات مرتفع شود.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921220001348#sthash.XhbGnrmP.dpuf

آمادگیاجرایبرایدومینریشهرریقانونمرحلههدفمندییارانهها
نظرات (0)
Add Comment