آموزش اصول ایمنی و اطفای حریق به 600 دانش آموز باقرشهری

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ رضایی مسئول آتش نشانی باقرشهر گفت : دانش آموزان مدارس پسرانه باقرشهر در طی یه دوره ضمن بازدید از ایستگاه اول آتش نشانی باقرشهر اصول ایمنی و اطفای حریق را یاد گرفتند .

رضایی با تاکید بر اینکه برگزاری این دوره های آموزشی برای آمادگی دانش آموزان تاثیر مهمی دارد ، افزود : این آموزش ها به صورت تئوری و عملی توسط كارشناسان ایستگاه آتش نشانی باقرشهر انجام شد.

وی در ادامه تصریح کرد : استفاده از خاموش کننده دستی ، اصول مقدماتی حرفه آتش نشانی به صورت تئوری و عملی از نکاتی بود که توسط آتش نشانان مجرب در ایستگاه آتش نشانی باقرشهر به دانش آموزان آموزش داده شد .

رضایی گفت : هدف از برگزاری دوره های آموزشی بالا بردن سطح دانش و فرهنگ ایمنی دانش آموزان وچگونگی استفاده صحیح و به موقع از کپسول های خاموش کننده در زمان های بحرانی می باشد .

مسئول آتش نشانی باقر شهر با اشاره به اینکه براي داشتن شهری ايمن ، آموزش در همه رده هاي سنی الزامي است اظهار داشت : برای آموزش شهروندان و خصوصا دانش آموزان برنامه ریزی های خوبی کردیم که می تواند برای حل کاستی هایی که در این عرصه وجود دارد مفید باشد .

اموزشباقرشهرحریقشهرریمدارس
نظرات (0)
Add Comment