آموزش ایمنی و اطفای حریق برای ۶۰۰ دانش آموز در ایستگاه آتش نشانی باقرشهر انجام شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، رضایی در این باره به خبرنگار ما گفت : در راستای آموزش های اطفای حریق و ایمنی به تمامی شهروندان باقرشهر کارگاه تئوری و عملی در ایستگاه آتش نشانی شهرداری باقرشهر برپا شد .

مسئول آتش نشانی شهرداری باقرشهر افزود : برای داشتن شهری ایمن ، آموزش در همه رده های سنی امری واجب است لذا شهرداری باقرشهر در خصوص آموزش شهروندان به ویژه دانش آموزان طبق برنامه ریزی های مناسب به برپایی دوره های آموزشی اقدام می نماید تا همگی با مسائل امداد و نجات و اطفای حریق آشنا شوند .

وی در ادامه اظهار داشت : در راستای ایمن سازی و پیشگیری از آتش سوزی و همچنین روش های مقابله با حریق و نحوه استفاده از کپسول های خاموش کننده ۶۰۰ دانش آموز پسر با حضور در ایستگاه آتش نشانی از نزدیک با تجهیزات آشنا شده و آموزش های لازم را دیدند .

رضایی هدف از برگزاری این دوره ها را بالا بردن آگاهی دانش آموزان در مواقع بحران دانست و تصریح کرد : با توجه به اینکه حادثه خبر نمی کند لذا همه شهروندان باید با اصول اولیه ایمنی و اطفای حریق آشنا باشند تا بتوانند در مواقع ضروری عکس العمل خوبی از خود نشان دهند .

 

اتش نشانیاطفای حریقباقرشهر
نظرات (0)
Add Comment