آیت الله بهجت: اهل تهران اگر هفته‏ای یک مرتبه به زیارت عبدالعظیم نروند جفا کرده‎اند

راگانیوز- آیت‏الله بهجت به زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، اصرار داشتند و می‎فرمودند: اهل تهران اگر هفته‏ای یک مرتبه به زیارت ایشان نروند، جفا کرده‎اند.

سید الکریم، همه اهالی تهران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت می شناسند حتی برخی از هموطنان اقلیت مذهبی نیز ایمان دارند که او همانند مسیح شفاف بخش و نجات دهند ه است.

عبدالعظیم حسنی (ع) که مهر و محبت او در دل ارادتمندانش هر روز شعله ور و نور کرامات وی پر فروغ تر از همیشه نگاه های مردم گرفتار را به خود می خواند خواه عالم باشی و خواه عیار.

اینجا مردمانش از کوچک و بزرگ ، زن و مرد به خود می بالند که در همسایگی مردی از سلاله رسول الله و رحمت العالمین هستند. شهرری که خون بها آن اباعبدالله شد.

فرزند مرحوم حضرت آیت الله بهجت رضوان الله تعالی علیه می گوید: پدرم که سلام و دورود خداوند بر او باد فرمودندˈ اینجا مکان بزرگی است و اهل تهران اگر هفته ای یک بار به زیارت عبدالعظیم حسنی (ع) نیایند جفا کرده اندˈ.

حجت الاسلام علی بهجت اظهار داشت: یشان وقتی می خواستند به حرم حضرت رضا علیه السلام مشرف شوند و نیز در بازگشت از حرم مطهر رضوی، اصرار داشتند از سر راه باید حرم حضرت عبدالعظیم علیه السلام برویم.

وی افزود: یک بار اتفاق افتاد که ما در راه بازگشت از مشهد نزدیک ساعت ۱۲ شب به تهران رسیدیم، نیمه‎شب بود درِ حرم بسته بود ولی ایشان فرمودند: ˈاثاث را می‎گذاریم پشت در حرم، همین جا می‎مانیم تا در حرم باز شودˈ، ایشان پشت در حرم می‎ماندند و می‎گفتند: «به‎هر نحوی هست نباید محروم شویمˈ.

اینجا مکان جود و کرم است صاحب این مکان قبل بیان حاجت روا می کند. اینجا بدون منت می بخشند. این مکان قطعه از رضوان الهی است و صاحب آن نیز نماد و تجلی خداوند بخشنده و مهربان است.

بخشنده کسی است که بدون منت و حاجتی می بخشد. آری عبدالعظیم حسنی (ع) را بایستی از لسان شفا یافته گان درگاهش شنید.

یکی از خادمین و کارمندان این آستان مقدس می گوید: خداوند فرزند پسری عطا کرده بود که دارای بیماری غده بدخیمی در مغز به ناچار و اصر برای مداوا به نزد طبیان بردیم و تماما گفتند که بایستی عمل جراحی انجام شود.

م.ح افزود: به اصرار همسرم و به اتفاق فرزند بیمار به سید الکریم مشرف شده و نذر و نیاز بسیار کرده ایم و با تاریک شدن هوا به منزل مراجعه و مقدمات عمل جراحی و اعزام به بیمارستان را فراهم می کردیم.

او گفت: در عالم رویا آقا عبدالعظیم حسنی را مشاهده و به خدمت ایشان عرض شدˈآقا برای معالجه فرزند مقرر شد به بیمارستان مراجعه کنیم در همین حین سید الکریم فرمودندˈاگر عمل شود فرزندات تلاف می شودˈ که سرآسیمه از خواب پریده و این رویا را به همسرم بازگو کردم.

این پدر فرزند شفا یافته اشک ریزان در مقابل همکاران خود ادامه: با مشورت همسر به خواب دیده یقین کرده و عمل انجام ندادیم و پس از عکسبرداری برای اطمینان بیشتر آن را به پزشک معالج نشان دادیم و ایشان نیز تایید کردند از علائم بیماری خبری نیست.

وی گفت: فرزندم به کرامت و عنایت ویژه آقا سید الکریم هم اکنون در یکی از مدارس تیز هوشان تهران در حال تحصیل است.

یکی از نگهبانان حرم مطهر نیز می گوید: چند روزی به زمان ازدواج مانده بود و در تامین برخی از هزینه ها نیز درمانده بودم از یک سوی خجالت نوعروس را داشته و از طرفی دست خالی خانواده مرا در غم بزرگ فرو برده بود.

او افزود: در یکی از صحن های حرم مطهر با آقا عبدالعظیم حسنی (ع) درد و دل خود را مطرح و از محضر مبارک ایشان نیز طلب مساعدت و کمک مالی کردم.

این نگهبان حرم در ادامه اظهار کرد: پس از اتمام شیفت کاری از حرم خارج و به طرف منزل حرکت کردم که ناگهان از یکی از بانک ها تماسی گرفتن و اعلام کردندˈ شما برنده دو میلیون تومان شده ایدˈ با هزاران اشک و لبخند از سر شوق حجت خود را اجابت شده دیدم و عروس خود را به منزل آوردم .

او می گوید: دقیقا مبلع اهدای از سوی بانک همان میزبان بود که از سیدالکریم درخواست کرده بودم.

هنوز خاطرات خود را تمام نکرده بود که صدا ناله و گریه همکارانی که دورش حلقه زده بودن بلند شد و تو گویی آسمان این شهر پر از نور رحمت و جود است.

اینجا بود که فرموده آیت الله بهجت رضون الله تعالی دوباره شنیده شدˈ اهل تهران اگر هفته‏ای یک مرتبه به زیارت عبدالعظیم نروند جفا کرده‎اندˈ خداوند را به شکرانه همسایگی این عبد صالح بایستی شکر گذار بود.

ولادت با سعادت عبدالعظیم حسنی بر تمام عاشقانه اهل بیت و عصمت و طهارت مبارک.

آیتاللهاهلاگربهبهجتتهرانجفازیارتشهرریعبدالعظیممرتبهنروندهفتهایکردهاندیک
نظرات (0)
Add Comment