آیت الله ری شهری:دانشجویان باید زمینه ساز انقلاب منجی عالم بشریت باشند

رییس دانشگاه قرآن و حدیث گفت: دانشجویان باید زمینه ساز انقلاب منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) باشند.

آیت الله ‘محمد محمدی ری شهری’ روز دوشنبه در آیین آغاز سال تحصیلی دانشگاه قرآن و حدیث که درمحل تالار شیخ مفید در آستان حضرت عبدالعظیم (ع) برگزارشد با تبریک این روز به دانشجویان، اظهارداشت: پیام انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شده و این نهال مقدس بایستی حمایت تا به انقلاب حضرت مهدی(عج) برسد.

وی افزود: دانشگاه قرآن و حدیث دراین خصوص اقدامات خوبی را انجام داده و همواره سعی در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب دارد ولی هنوز تا حد مطلوب کارهای زیادی را باید انجام دهیم.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ادامه داد: در ایام با برکت هفته دفاع مقدس هستیم و یاد و نام شهدا را نباید از خاطرمان جدا و فراموش کنیم زیرا این انقلاب به برکت خون آنها به ثمر رسیده است.

آیت الله ری شهری تصریح کرد: دانشجویان همواره به ذکر خدا توجه داشته باشند ولی این را بدانید که ذکر زبانی کافی نیست و باید به مسوولیتی که بر دوش داریم توجه داشته باشیم، دانشجویان در جهت کسب علم و اساتید در پرورش و انتقال درست معارف و دانش مسوولیت سنگینی بر عهده دارند.

وی با اشاره به برنامه ریزی کارشناسی و منسجم توسط مسوولان در امور اجرایی و آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث بیان داشت: بایستی مسوولین دانشگاه به مسائل فرهنگی و اقتصادی اهمیت دهند زیرا لازمه کار در دانشگاه وجود فرهنگ و اقتصاد درست است.

رییس دانشگاه قرآن و حدیث در خصوص بودجه این دانشگاه خطاب به دانشجویان گفت: از ابتدای سال تا کنون تنها اعتباری بالغ بر400 میلیون تومان دولت به این دانشگاه کمک کرده و ما همچنان منتظرانجام بقیه تعهدات اعلام شده دولت هستیم.

آیت الله ری شهری گفت: ما از دولت انتظار مساعدت داشته و امیدواریم نگاه به این داننشگاه همانند سایر دانشگاه ها باشد تا به اهداف بلند خود برسیم.

در پایان تعدادی از دانشجویان پردیس تهران سوالاتی در حوزه های آموزشی و اجرایی را مطرح کردند.

همچنین در پردیس تهران بیش از یک هزار نفر در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.

آیتاللهانقلابباشندبایدبشریتریزمینهسازشهرریشهریدانشجویانعالممنجی
نظرات (0)
Add Comment