آیت الله ری شهری از حجج اسلام موسوی همدانی و زمانی عیادت کردند

راگانیوز- رییس تولیت آستان عبدالعظیم حسنی(ع) ازحجج اسلام ˈموسوی همدانیˈ و ˈزمانیˈ با حضور در منزل علمای شهرری ضمن عیادت با آنان دیدار و گفت گو کرد.

 

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی آستان عبدالعظیم الحسنی(ع)، آیت الله ˈمحمد محمدی ری شهریˈ به همراه امام جمعه شهرستان

با حضور در منزل ˈ موسوی همدانیˈ امام جمعه اسبق این شهرستان دیدار و از خدمات ایشان در کسوت امام جماعت مسجد ابراهیم خلیل در شهرری که با دعوت از علما و مبلغین مشهور دوران نهضت انقلاب از جمله رهبر معظم انقلاب این مسجد را به پایگاهی برای ترویج اسلام و انقلاب تبدیل کرده بود قدردانی کردند و در پایان برای سلامت و شفای کامل ایشان دعا کردند.

همچنین آیت الله ری شهری، به اتفاق همراهان در منزل حجت الاسلام و المسلمین زمانی حضور یافتند.

تولیت آستان عبدالعظم حسنی(ع) یکی از ویژگی های حجت الاسلام زمانی را ساده زیستی و تواضع اعلام کرد و گفت: ایشان از علما و روحانیون محبوب شهرری می باشند که از حدود 50 سال قبل در مسجد باقرالعلوم (سرتخت) به ارشاد و هدایت مردم اشتغال دارند.

آیت الله ری شهری افزود: دلسوزی ایشان در حرکتی خودجوش قبل از انقلاب نسبت به اعزام روحانی و مبلغ به روستاها از دیگر ویژگی هایی ارزشمند حجت الاسلام زمانی در پیروزی انقلاب اسلامی است.

در این دیدارها حجت الاسلام ˈتقدیری ˈمسوول حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم (ع) و حجت الاسلام ˈحسین زادهˈ مسوول مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرری نیز حضور داشتند و به رسم یادبود و تکریم هدایایی از طرف میهمانان تقدیم علمای مذکور شد.

آیتازاسلاماللهحججریزمانیشهرریشهریعیادتموسویهمدانیوکردند
نظرات (0)
Add Comment