آیت الله ری شهری: مدیران و کارکنان ادارات با روی خوش پاسخگوی ارباب رجوع باشند

آیت الله محمد محمدی ری شهری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری افزود: تلاش برای رفع مشکلات مردم و ارائه خدمت بی منت به آنان زمینه ساز حضور گسترده و چشمگیر مردم در انتخابات پایان سال خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب و استقرار حکومت اسلامی؛ ایران به عنوان یک کشور کاملا دینی در جهان مطرح شد افزود: مسوولان و مدیران در نظام اسلامی بایستی طوری برنامه ریزی و رفتار کنند تا درخور شان و منزلت پیامبر گرامی و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باشد و مردم در عملکرد دستگاههای اجرایی دینی بودن آنان را به عینه مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه شاد کردن مسلمان و غیر مسلمان از وظایف ذاتی نظام اسلامی است افزود: دیگر زمان شعار دادن نیست بلکه زمان عمل فرارسیده و از این رو در حکومتی که بر اساس دستورات اسلام بنا شده هرچقدر بتوان از مشکلات مردم کاست و بر رفع مایحتاج آنان کارهای عملی انجام داد، نه تنها دل مسلمین بلکه دیگر مردم تحت لوای حکومت را شاد کرده ایم.

به گفته ی وی نتیجه رفتار اسلامی مدیران در رفع مشکلات مردم موجب افزایش اعتماد به مسوولان و کارگزاران نظام اسلامی را در پی خواهد داشت.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) افزود: رسیدگی به محرومین و برطرف کردن گرسنگی، زدودن غم و غصه از چهره افراد و کمک به پرداخت بدهی و دیون مردم از جمله اموری است که خداوند باریتعالی را خشنود و موجب نزول رحمت و برکت در جامعه اسلامی می شود.

آیت الله ری شهری گفت: مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی با پاسخ به ارباب و رجوع با روی گشاده با محوریت قانون مداری و رعایت حقوق شهروندی زمینه ساز افزایش همدلی و همزبانی ملت و دولت خواهند شد.

آیتاداراتارباباللهباباشندخوشرجوعرویریشهرریشهریمدیرانوپاسخگویکارکنان
نظرات (0)
Add Comment