آیت الله ری شهری: پاسداران حافظ ارزش های انقلابند

آیت الله محمد محمدی ری شهری روز دوشنبه در دیداربا فرماندهان و پاسداران سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: پاسداران برای مقابله با دشمنان نظام اسلامی ضمن آمادگی جسمی باید به ایمان قوی مجهز باشند.

وی ایمان قوی و اعتقاد عملی را ضامن پایداری و ایستادگی دانست و گفت: اگر فردی دارای ایمان ضعیفی باشد در ناملایمات و کاستی های زندگی و فشارهای دشمنان آن ایمان را نیز از دست خواهد داد و نخواهد توانست مقاومت کند.

آیت الله ری شهری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر ایمان پاسداران انقلاب اسلامی تاکید دارند گفت: بدانید انسان کامل دارای نفس مقاوم است و شاخصه پاسداران اسلام ملاطفت و ملایمت با ضعیفان و مقتدرانه برخورد کردن با دشمنان است.

وی در تبیین مفادی از دعای مکارم الاخلاق افزود: مسوولیتی که به عهده پاسداران است با فلسفه انقلاب اسلامی که همان فلسفه بعثت رسول گرامی اسلام (ص) است پیوند اساسی دارد زیرا ماموریت اصلی بعثت پیامبر(ص) تکمیل مکارم اخلاقی و عملی در جامعه بوده و از این رو پاسداری از ارزشهای اخلاقی و عملی از مهمترین وظایف پاسداران شمرده می شود.

آیت الله ری شهری گفت: قوت ایمان برای همه خوب است ولی برای پاسداران از انقلاب و نظام خوبتر و لازمتر است باید هموار از خدای متعال بخواهیم که با استمداد الهی بتوانیم این راه را ادامه دهیم تا پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به دست صاحب اصلی آن، حضرت حجت (عج) بدهیم.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment