آیت الله محمدی ری شهری: تاکیدرهبرانقلاب برهمگانی کردن بهره گیری ازحدیث درسطوح مختلف جامعه است

به گزارش راگانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان عبدالعظیم الحسنی، آیت الله ˈمحمد محمدی ری شهریˈ در دیدار با مدیر مسوول و جمعی از پژوهشگران موسسه فرهنگی، تحقیقاتی و انتشاراتی نورالائمه (ع) اظهار داشت: باید از معارف عمیق قرآنی و حدیثی، متناسب با میزان دریافت سنین مختلف و گروه های گوناگون از مردم، خوراک های فرهنگی ایجاد کنیم و این کار نیز از امور مهم و دشواری است که نیازمند اشراف بر معارف و نیز اصول هنری و جامعه شناسی و نیز روان شناسی مخاطب است.

وی افزود: به دنبال تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و با بهره گیری از جذابیت های گوناگون برای آشنایی و انس بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان با احادیث و روایات برنامه ریزی مدونی انجام شده است.

وی با اهمیت خواندن ارتباط دست اندرکاران امور فرهنگی با مردم تاکید کرد: ارتباط با سطوح مختلف مردم بیانگر بازخورد کارهای انجام شده در جامعه است.

آیت الله ری شهری، تصریح کرد: از علائم قبولی کار نزد خدای متعال، برکت پیدا کردن کارها و رواج آن در جامعه است که انشاالله امیدواریم با اهتمامی که در این خصوص وجود دارد، شاهد بالندگی و رشد بیشتر مجموعه های فرهنگی در راستای تحقق اهداف بلند و متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

حجت الاسلام ˈسید محمدرضا طباطبایی نسبˈ مدیر موسسه فرهنگی، تحقیقاتی و انتشاراتی نورالائمه(ع) نیز دراین دیدار، گزارشی از فعالیت های این موسسه فرهنگی ارایه کرد.

13آبانآستاناتوبان تهران قمباقرشهربخشداریبهشت زهراجنوب تهرانحدیثحسن آبادخبرری شهریری نشینسعید استاد فرجشهدای ریشهردار حسن آبادشهردار شهرریشهردار کهریزکشهرداریشهرداری منطقه 20شهرریشورای اسلامی باقرشهرشورای کهریزکصحن امام راحلفرمانداریفرمانداری ویژه ریفرهنگسرافشافویهمنطقه 20پالایشگاه تهرانپایگاه خبری شهرریکتابخانهکهریزکگزارش
نظرات (0)
Add Comment