آیین اختتامیه جشنواره آیین دوستی در شهر ری آغاز شد

به گزارش راگانیوز،  آیین اختتامیه جشنواره آیین دوستی با حضور حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهر ری، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی و جمعی از نخبگان و مسئولان استان تهران و شهرستان ری در تالار شیخ صدوق (ره) آستان مقدس عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام آغاز شد.

آیین اختتامیه جشنواره آیین دوستی که با موضوع نامه امام‌رضا (ع) به حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) تدوین و برنامه‌ریزی شده است، همزمان با سالروز ولادت محدث والامقام حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در حال برگزاری است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری تا دقایقی دیگر در این آیین به بیان محورها و شاخصه‌های نامی امام‌رضا (ع) به حضرت عبدالعظیم (ع) می‌پردازد.

بیان ویژگی‌های بارز حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و نکات برجسته جشنواره آیین دوستی از جمله دیگر بخش‌های سخنرانی نماینده ولی فقیه و اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی است.

جشنواره آیین دوستی در سه محور اصلی و در 5 قالب تدوین و برنامه‌ریزی شده است و در طول مدت تعیین‌ شده برای ارسال آثار بالغ بر 500 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و پس از بررسی هیئت داوران و اعلام‌نظر آنها از برگزیدگان این جشنواره در این مراسم تقدیر به‌عمل می‌آید.

گفتنی است، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری تولیت آستان قدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهر ری، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی، عباس سلیمی معاون فرهنگی و امور زائران حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و مهدی سلیمی رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران از برگزیدگان این مراسم در پایان آیین اختتامیه تجلیل می‌کنند.

 

آغازآییناختتامیهجشنوارهدردوستیریشدشهرشهرری
نظرات (0)
Add Comment