آیین تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران در روستای قمصر برپا شد

به گزارش راگانیوز ، از خبرنگاران و اصحاب رسانه در مراسمی به مناسبت 17 مرداد ماه روز خبرنگار در دهیاری قمصر تجلیل به عمل آمد .
رییس شورای اسلامی روستای  قصمر ضمن عرض تبریک روزخبرنگار به تلاشگران عرصه اطلاع رسانی ، گفت : اصحاب رسانه و خبرنگاران بهترین کسانی هستند که می توانند به عنوان واسطه با صداقت و امانت داری بین مردم و مسئولین قرار گیرند و صدای مردم را به گوش مسئولین برسانند تا مشکلاتشان از این طریق حل شود .
وی با بیان اینکه روستای قمصر یکی از بزرگترین روستاهای شهر تهران است ، اظهار داشت : با امکاناتی که برای مردمان قمصر در نظر گرفته ایم و سعی در توسعه و آبادانی این روستا داریم و طبق جمعیتی که در این روستا زندگی میکند قمصر شبیه روستا نیست اما امکاناتی که به آن تعلق می گیرد در حد روستا می باشد که امیدواریم مسئولین به قمصر توجه ویژه تری داشته باشند .
مرادیار احمدوند در ادامه افزود : جای بسی خوشحالیست که خدا به ما توفیق خدمت رسانی به مردم روستا را داده است و امیدواریم خبرنگاران عزیز با قلم شیوای بیشتر به مشکلات روستاییان بپردازند .
اسماعیل شاه محمدی در این مراسم گفت : از آنجایی که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود ، خبرنگاران هم در اعتلای انقلاب فرهنگی قدم بر می دارند و دست به قلم می شوند و تجلیل از خبرنگاران تجلیل از فرهنگ کشور است .
رییس انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان ری اظهار داشت : روستای قمصر از مدیران و مسئولین بسیار خوبی برخوردار است وخداوند توفیقی به آنان عطا کرده تا برای روستاییان خدمت کنند که کار بسیار ارزشمندی است و امیدواریم با این مجموعه دهیاری و شواری اسلامی شاهد پیشرفت این روستا باشیم .
گفتنی است ؛ در پایان مراسم لوح تقدیر و هدیه به پاس زحمات خبرنگاران به آنان عطا شد .

شهرری
نظرات (0)
Add Comment