آیین سالروز وفات حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد

با فرارسیدن 15 شوال، سالروز وفات حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) امروز سه شنبه آیین سوگواری با حضور زائران و ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مصلای ری و در جوار بارگاه ملکوتی آن حضرت برگزار شد.

در این مراسم، علاوه بر قرائت زیارتنامه حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)شاعران آثار خود را در وصف مقام و منزلت آن حضرت خواندند و گروه تواشیح فجر به اجراء برنامه پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی به عنوان سخنران این مراسم از مقام شامخ دانشمند بزرگ شیعه و نگین درخشان ری سخنانی ایراد کرد و این شخصیت بزرگ را قابل احترام در نزد بزرگان دین دانست.

این گزارش حاکیست چهره های علمی، فرهنگی، سیاسی و مسوولین شهرستان ری و دسته های عزادار و همچنین جمع کثیری از زائران و عاشقان آل الله در این مراسم حضور داشتند.

بر اساس این گزارش عاشقان و ارادتمندان به ساحت مقدس اهل بیت گرامی نبی مکرم اسلام (ص) از صبح امروز در قالب دسته های عزاداری برای بزرگداشت مقام والای حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در بارگاه ملکوتی آن حضرت گردهم آمدند.

سید الکریم الحسنی (ع)، نواده پاک امام حسن مجتبی (ع) و از محدثین و دانشمندان بزرگ اسلام است که محضر سه تن از امامان معصوم علیهم السلام را درک کرده و از محضر ایشان بهره برده است.

آیینالحسنیعبرگزارحضرتسالروزشدشهرریعبدالعظیموفات
نظرات (0)
Add Comment