آیین گلنگ زنی احداث دو مدرسه توسط خیرین درشهرری وباقرشهربه زمین زده شد

به گزارش  راگانیوز به نقل از ایرنا، به مناسبت آزاد سازی خرمشهر ساخت یک باب واحد آموزشی در محدوده مرکزی و در ناحیه 2 آموزش و پرورش شهرری با هزینه 20 میلیارد ریال در زمینی به مساحت چهارهزار متر مربع و گنجایش 400 دانش آموز آغاز شد.

هادی اکبری راد، روز چهارشنبه درحاشیه مراسم کلنگ زنی در گفت و گو با ایرنا ، بیان داشت: مدتها بود که با فرزندانم تصمیم گرفته بودیم یک دبستان 12 کلاسه ای در پاسداشت خانم ام البنین(س) بسازیم و در اختیار دانش آموزان منطقه قرار دهیم.

وی گفت: تاکنون کارهای خیریه بسیاری در زمینه های ساخت مسجد ، حسینیه ، درمانگاه و سایر موارد انجام داده که هیچکدام از آنها را به نام خود نامگذاری نکرده بلکه به اسم اعظم ائمه معصومین (ع) متبرک شده است.

این خیرنیک کار هدف از این عمل خداپسندانه را بستر سازی مناسب برای تربیت فرزندان شایسته برای میهن اسلامی بیان داشت، افزود: برای داشتن کشوری آباد و مقتدر بایستی فرزندان مسوولیت پذیر تربیت کرد.

بنابراین گزارش، مدرسه خیرسازهادی اکبری راد 12 کلاسه و در مقطع دبستان دخترانه ، دارای امکانات کتابخانه ، آزمایشگاه ، سرایداری، کارگاه ، نمازخانه و دفتر اداری خواهد بود.

آییناحداثتوسطخیریندرشهرریدوزدهزمینزنیشدشهرریمدرسهوباقرشهربهگلنگ
نظرات (0)
Add Comment