ابتکار با خانواده سه شهید سرافراز دفاع مقدس در شهرری دیدار کرد

به گزارش  راگانیوز به نقل ازایرنا، معصومه ابتکار روز پنجشنبه با خانواده های شهیدان رحیمی، خدابنده لو و برنوس دیدار و از رشادت ها و مجاهدت های این شهیدان و خانواده های آنان تجلیل کرد.
وی در جمع خانواده این شهدا گفت: ما هرچه داریم از ایثارگری و جانفشانی شهداست و همواره مدیون خون آنها هستیم و موظفیم پیرو و رهروان راه شهیدان عزیزمان باشیم.
ابتکار با اشاره به عظمت و قدرت کشور در عرصه های منطقه ای و بین المللی افزود: این قدرت و توان مدیون فداکاری و سلحشوری رزمندگان جبهه های حق است و به برکت خون شهداست که امروز ایران در مقابل زیاده خواهی مستکبرین عالم می ایستد.
براساس این گزارش همچنین در این دیدارها مادران و پدران شهدا به بیان خاطراتی از فرزندان دلیر خود پرداخته و نحوه زندگی و چگونگی شهادت آنان را توصیف کردند.
خانواده شهیدان رحیمی دو فرزند خود به نام های صفر و حمید رضا، خانواده شهیدان خدابنده لو نیز دو فرزند خود به نام های محسن و زین العابدین و خانواده شهید برنوس نیز فرزند خود رضا را تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند.
جمالی پور فرماندار ویژه شهرری، نصرالله رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری و حیدرزاده مدیر کل محیط زیست استان تهران از جمله مسوولانی بودند که ابتکار معاون رییس جمهوری را در این دیدارها همراهی کردند

ابتکارباخانوادهدردفاعدیدارسرافرازسهشهرریشهیدمقدسکرد
نظرات (0)
Add Comment