ابوترابی فرد: اصل و رکن انقلاب اسلامی ولایت فقیه است

شهرری راگانیوز- نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اساس و رکن اصلی انقلاب اسلامی ایران ولایت فقیه است.

 

به گزارش  راگانیوز به نقل ازایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈسید محمدحسن ابوترابی فردˈ روز چهارشنبه در یادواره شهدای 18 دی شهرستان ری در مسجد جامع شهرری با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه ولی فقیه در عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: اگر شخصی در راستای تضعیف جایگاه ولایت حرکت کند این اقدام او موجب تضعیف اسلام خواهد شد.

وی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به برکت خون شهدا و ولی فقیه عنوان کرد و افزود: عبور انقلاب اسلامی از فتنه 88 و دیگر توطئه های دشمنان نظام، دستاورد رهنمودهای ولی فقیه است.

ابوترابی فرد به آرمان های والای شهدای انقلاب اسلامی نیز اشاره و تاکید کرد: تا زمانی که مردم در مسیر شهدا برای تحقق ارزشهای دینی و هویت اسلامی حرکت کنند، آرمان ها و پیام این دین مبین با اقتدار بیشتر به سراسر جهان صادر خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با پیشگامی مسوولان ایران اسلامی در تحقق آرمان ها و اهداف عالیه انقلاب اسلامی و شهدای این سرزمین، عزت و اقتدار این انقلاب بر تمامی جهانیان اثبات شود.

وی ریشه تحولات امروز منطقه خلیج فارس و آفریقا و بیداری اسلامی در نقاط مختلف جهان را از دید صاحبنطران و تحلیلگران سیاسی، تحولات ایران اسلامی و برگرفته از انقلاب شکوهمند ایران عنوان کرد.

صبح امروز قبور مطهر چهار شهید قیام تاریخی 18 دی 1357 ری با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسوولان دستگاههای اجرایی این شهرستان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم غبارروبی و عطرافشانی شد.

ˈقاسم سبزعلیˈ، ˈاصغر طرق رودیˈ، ˈعلی کوهی نژادˈ و ˈعباس ملکیˈ در راهپیمایی عظیم مردم ری در 18 دی 1357 در مسیر ازحرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تا سه راه ورامین، بر اثر تیراندازی عوامل رژیم ستم شاهی به شهادت رسیده و به عنوان شهدای این قیام تاریخی شناخته شدند.

18دیابوترابیتهرانجنوب تهرانراگا نیوزریشهرداری باقرشهرشهرری
نظرات (0)
Add Comment