اجرای برنامه غربالگری سرطان سینه زنان تحت حمایت کمیته امداد”ری”

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد شهرستان ری، جواد صفاری با اعلام این خبر افزود :190نفر از زنان سرپرست خانوار 40 تا60 سال تحت حمایت در اولین طرح غربالگری سرطان سینه با هزینه 513 میلیون ریال شرکت کردند.

وی اظهار داشت: یکی از اهداف کمیته امداد خدمت رسانی هرچه بهتر به مددجویان تحت حمایت، راهنمایی و مشاوره در طرح سلامت خانواده به منظور بالا بردن سطح آگاهی و تصمصم گیری و پیشگیری و جلو گیری از مشکلات فرا روی مددجویان است.

جواد صفاری با بیان اینکه ابتلا به اين سرطان، باعث مشکلات افراد، خانواده ها و جامعه  شده و بيش از ساير سرطان ها در بين بانوان شایعه است، اظهار كرد: شناخت بیماری و اقدامات لازم براي تشخيص و درمان به موقع مي تواند نقش اساسی در جلوگيري از عوارض اين بيماري داشته باشد كه در صورت تشخيص آن در مراحل اوليه و انجام درمان مناسب، باعث کاهش بیماری و افزایش طول عمر در بین آنها خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حضور خانواده های تحت حمایت  در اين برنامه ها، دارای نتایج و دستاوردهاي ست که به لحاظ آموزش هاي داده شده  و آشنايي با روند شناسايي بيماري، سرمايه گذاري در حوزه سلامت محسوب مي شود كه ان شاء الله در سال هاي آتي نيز ادامه  خواهد داشت.

سرطانسینهشهرری
نظرات (0)
Add Comment