اجرای تئاتر آموزش شهروندی اصول ترافیک در منطقه 20

 

راگا نیوز: تئاتر آموزش شهروندی اصول ترافیک در جنوب تهران اجرا شد.
 
 
به گزارش راگا نیوز، تئاتر آموزش شهروندی با موضوع اصول ترافیک با هدف آشنایی دانش‌آموزان با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در سراهای محلات منطقه 20 برگزار شد.

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه 20 در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به منظور اطلاع رسانی موضوعات شهری، واحد آموزش شهروندی اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 6 با همکاری مدیریت محله امین آباد نسبت به اجرای تئاتر آموزش شهروندی با موضوع ترافیک و آشنایی دانش‌آموزان با علائم راهنمایی و رانندگی در سرای محله امین‌آباد اقدام کرد.

علیرضا اسفراینی‌نژاد افزود: در قالب تئاتر آموزشی، دانش‌آموزان با علائم ترافیکی، قوانین عبور و مرور و استفاده صحیح از پل‌های هوایی و رعایت حق تقدم عابرین در عبور از خیابان‌ها آشنا شدند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش موضوعات شهری به دانش‌آموزان افزود: در راستای ترویج فرهنگ بازیافت و تفکیک پسماندها از مبداء، واحد آموزش و مشارکت‌های شهروندی شهرداری ناحیه 6 نسبت به اجرای تئاتر آموزش شهروندی برای دانش‌ آموزان در سرای محله تقی آباد اقدام کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه 20 در پایان تصریح کرد: در این برنامه با اجرای نمایش اطلاعاتی در مورد چگونگی حفظ محیط زیست و تفکیک زباله‌های تر و خشک، اهمیت جداسازی پسماندهای خشک و تر در حفظ محیط زیست، زباله‌های خطرناک، تفکیک زباله از مبداء و چگونگی دفع زباله به دانش‌آموزان آموزش داده شد.

این گزارش حاکی است، همچنین مسابقه با همین موضوع برگزار و به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment