اجرای جشنواره دائمی ترافیک در شهرری

راگانیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ از اجرای جشنواره دائمی ترافیکی با عنوان مسیر ایمن در مدارس، مساجد و مراکز فرهنگی خبر داد.

به گزارش  راگانیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، علیرضا اسفراینی‌نژاد با بیان اینکه برای نخستین بار جشنواره دائمی ترافیکی در شهرری با محوریت مراکز فرهنگی و آموزشی برگزار می شود، اظهار کرد: جشنواره ترافیکی مسیر ایمن با 9 ایستگاه متنوع هنری ترافیکی در قالب کارگاه های آموزشی با هدف ترویج فرهنگ صحیح ترافیک برای دو گروه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به زودی در منطقه 20 اجرا می شود.

اسفراینی نژاد با اشاره به اینکه آموزش به کودکان گام مهمی در نهادینه شدن فرهنگ ترافیک در جامعه و خانواده محسوب می شود افزود: در این جشنواره آموزش های مبانی ترافیکی به صورت غیرمستقیم و با تلفیقی از هنر و خلاقیت به مخاطبین ارائه می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره مسیر ایمن به صورت مستمر اجرا می‌شود، تصریح کرد: مساجد، مدارس، سراهای محله، فرهنگسراها، ادارات و غیره از محل های برپایی این جشنواره ترافیکی هستند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 بر بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود در مراکز آموزشی فرهنگی شهر تاکید کرد و گفت: ارائه آموزش های غیرمستقیم به 8 هزار دانش آموزدر بوستان آموزش ترافیک و حضور گروه های آموزشی در مدارس با مخاطبی بالغ بر 19 هزارنفر از دیگر اقدامات آموزش محور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از ابتدای سال تاکنون بوده است که همچنان نیز ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: بوستان آموزش ترافیک منطقه 20 واقع در خیابان سلمان فارسی مساحتی بالغ بر 5 هزار مترمربع دارد که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره ترافیکی مسیر ایمن و دریافت هرگونه اطلاعات آموزشی می توانند با شماره 55966606 تماس بگیرند.

 

13آبانآتشکده ریآموزش و پرورش کهریزکباقرشهربخشداری کهریزکبهشت زهرابهشتیترافیکجشنوارهجمالی پورجنوب تهرانحسن آبادحضرت عبدالعظیم (ع)خبری جنوب تهراندولت آبادراگاراگانیوزریری باستانری نشینسعید استاد فرجشهردارشهردار باقرشهرشهردار منطقه 20شهردار کهریزکشهرداریشهرداری باقرشهرشهرداری شهرریشهرداری کهریزکشهرریشهرستان ریشورآبادشورای اسلامی باقرشهرشورای اسلامی کهریزکعربیعطر سیبفرماندار ریفرماندار ویژه شهرستان ریفرمانداری شهرستان ریقله گبریمعاون شهردارمنطقه 20ناحیهنازی آبادپالایشگاه تهرانچشمه علیکتانبافکهریزک
نظرات (0)
Add Comment