اجرای طرح ساماندهی بانک اطلاعاتی زنان سرپرست خانوار اولویت اصلی کارگروه بانوان ری

مسئول امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: اجرای دقیق طرح اشتغالزایی و ساماندهی بانک اطلاعاتی زنان سرپرست خانوار اولویت اصلی کارگروه بانوان شهرستان ری است.

  مریم رضایی طی سخنانی در جلسه کارگروه امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان ری با اشاره به ضرورت جمع‌آوری اطلاعات زنان سرپرست خانوار اظهار داشت: با تهیه بانک اطلاعاتی جامع و کامل از تعداد زنان سرپرست خانوار می‌توان برنامه‌ریزی جامع و دقیقی را جهت هموار نمودن اشتغال ایشان به انجام رساند.

وی گفت: ما در نظر داریم تا طرح شناسایی و معرفی دختران برتر در سطح شهرستان اجرا گردد و بنابراین امید داریم با همکاری ادارات و دستگاه‌های ذی‌ربط بتوانیم ضمن تکمیل فرم بانک اطلاعاتی دختران برتر، این طرح را به اجرا درآوریم.

کارشناس امور بانوان فرمانداری ری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل اظهار داشت: در حال حاضر غزه محل نبرد حق و باطل است و از آنجا که خداوند متعال پیروزی حق را بر ما نوید داده است مطمئناً ما شاهد غلبه حق بر کفر خواهیم بود.

مسئول امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان ری با تاکید بر لزوم و تقویت اتحاد در بین مسلمین خاطرنشان کرد: شرایط فعلی کشورهای اسلامی نشانگر این است که باید تلاش بسیاری را در جهت ایجاد انسجام و جلوگیری از بروز تفرقه در بین کشورهای اسلامی داشت و در حال حاضر با توجه به شکل‌گیری گروه‌های تکفیری که قطعاً دست پرورده رژیم اشغالگر قدس هستند در جامعه اسلامی نیاز به این همدلی و وحدت بیشتر از قبل احساس می‌شود.

بر پایه این گزارش، اجرای برنامه‌های ویژه دهه کرامت، ارسال به موقع گزارش عملکرد دستگاه‌ها از جمله موارد دیگری بود که از سوی مسئول امور بانوان فرمانداری ری مطرح شد.

اجرایاصلیاطلاعاتیاولویتبانوانبانکخانوارریزنانساماندهیسرپرستشهرریطرحکارگروه
نظرات (0)
Add Comment