اجرای 85 هزار متر آبیاری قطره‌ای در جنوب تهران

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 از تجهیز عرصه‌های جنگل کاری و فضاهای سبز حاشیه بزرگراه‌ها و معابرشهری این منطقه به شبکه آبیاری قطره‌ای خبر داد.

سعید شیرازی اظهار داشت: 85 هزار متر طول آبیاری قطره‌ای در بزرگراه امام علی (ع)، عرصه جنگل کاری بیجین، مخزن صالح آباد، بوستان مادر، خیابان‌های شهید آوینی، دیلمان، جانبازان، شهید داسار و بلوار کمیل به منظور صرفه‌جویی در هزینه و استفاده بهینه از منابع آبی انجام شده است.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه تجهیز بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری منطقه 20 به شبکه آبرسانی تحت فشار از اولویت‌های مدیریت شهری است، افزود: بوستان‌های ایثار، بهشتی، آلاله، معراج، شهید آوینی، مادر، خبرنگار، ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و بوستان‌های خطی این منطقه با حجم عملیات 12 هزار و 290 متر طول طی نیمه اول سال جاری به شبکه آبرسانی تحت فشار تجهیز شده است.

وی در پایان اظهار داشت: این منطقه به عنوان جنوبی‌ترین منطقه شهر تهران دارای دو هزار و 629 هکتار فضای سبز است که 536 هکتار آن در داخل محدوده و دو هزار و 93 هکتار آن خارج از محدوده شهری قرار گرفته است.

راگا نیوزریشهرری
نظرات (0)
Add Comment