احداث بوستان «دوستدار کودک» در جنوب تهران

به گزارش راگانیوز، منصور کتانباف ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال توسعه فضاهای سبز شهری، احداث بوستان 10 هکتاری دوستدار کودک در محله 13 آبان در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد که مطالعات اولیه آن به پایان رسیده است و به‌زودی عملیات عمرانی آن آغاز می‌شود.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه مجموعه‌ای از فضاهای تفریحی و خدماتی با کاربری اختصاصی برای کودکان در این بوستان دیده شده است، افزود: بوستان دوستدار کودک علاوه بر اینکه زمینه تفریح و بازی کودکان در فضایی اختصاصی را فراهم می‌کند برای فعالیت‌های اجتماعی، آموزشی و فرهنگی مدیریت شهری که برای کودکان هر ساله طراحی و اجرا می‌شود، نیز محل مناسبی خواهد بود.

وی به تداوم اقدامات زیست‌محیطی در قالب طرح آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید اشاره کرد و ادامه داد: طی سال گذشته موفق شدیم با شناسایی اراضی معطل و بایر، صد هکتار فضای سبز شهری جدید در منطقه 20 احداث کنیم که روند توسعه بوستان‌ها همچنان در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه نگهداشت فضاهای سبز از احداث و ساخت آن مهم‌تر است در کنار ایجاد قطعات فضای سبز، مجموعه آموزش‌های شهروندی در قالب دوره‌های آموزشی، تبلیغات محیطی، توزیع بروشور و … نیز انجام می‌شود.

احداثبوستانتهرانجنوبدردوستدارشهرریکودک
نظرات (0)
Add Comment