احداث فاز دوم کمربندی غربی باقرشهر تا پایان سال جاری

نائب رئیس شورای اسلامی باقرشهر خبر داد :

احداث فاز دوم کمربندی غربی باقرشهر تا پایان سال جاری

معاون اداری مالی شهرداری باقرشهر

به گزارش  راگا نیوز به نقل ازسایت اطلاع رسانی شورای اسلامی باقرشهر ، جلسه  بررسی پروژه کمربندی  غربی باقرشهر  برگزار گردید . علیرضا قربانعلی در گفتگو با خبرنگار ما گفت :در گذشته تمام برنامه‌ها و خدمات شهرداری باقرشهر بر روی تأمین نیازهای اولیه و ضروری شهروندان بود، چرا که با توجه به سیر تکاملی منطقه از بافت روستایی به شهری، این پهنه با مشکلات بسیاری مواجه بود که خوشبختانه در کوتاه‌ترین زمان با مشارکت مردم، شورای اسلامی شهر، شهرداری و حمایت همه جانبه مسئولان شهر، کاستیهای منطقه به حداقل رسیده است و اکنون پاسخگویی به مطالبات ثانویه شهروندان در دستور کار مدیران شهرداری قرار گرفته است. پروژه کمربندی غربی نیز یکی از پروژه های ضروری  برای شهر میباشد که با پیگیری های اعضای شورای اسلامی باقرشهرو  شهرداری ان شاء الله  تا پایان سال فاز دوم این پروژه راه اندازی گردد .وی یاد آور شد  در این جلسه حمیدی  معاون شهردار باقرشهر مسئول پیگیری ویژه این پروژه شد.

در ادامه محسن حمیدی معاونت مالی اداری شهرداری  باقرشهرافزود :با توجه به واقع شدن باقرشهر در ورودی شهر تهران و هم‌جواری با شرکت پالایش و پخش نفت شهید تندگویان و بهشت زهرا (س) و حرم مطهر امام راحل، احداث کمربندی یکی از اساسی‌ترین نیازهای باقرشهر است که با محقق شدن این مهم و حذف حامل‌های خطرناک شامل مواد سوختی و قیر و …. انتقال وسائل نقلیه سنگین از محدوده شهری به کمربندی غربی، علاوه بر گشوده شدن گره‌های ترافیکی دستاوردهای دیگری نظیر بالا رفتن ضریب امنیت عبوری شهروندان وکاهش آلودگی هوارا نیز به همراه دارد .از همین رو با جدیت این موضوع را پیگیری میکنیم  در نهایت  تا آخر سال جاری شاهد افتتاح فاز دوم این پروژه باشیم.

راگا نیوزریسعید استاد فرجشهرداری باقرشهرشهرریشورای شهر باقرشهرعلیرضا قربانعلیمحسن حمیدیمعاون شهردار باقرشهرکمربند غربی باقرشهر
نظرات (0)
Add Comment