احداث نخستین پایانه اتوبوس‌رانی روستایی در منطقه 20

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از تداوم خدمات‌رسانی به محدوده حریم شهر تهران و احداث نخستین پایانه روستایی در این منطقه جنوبی خبر داد.

به گزارش راگانیوز، علیرضا اسفراینی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی و رفاه حال ساکنان و ایمنی مسافران، پایانه اتوبوس‌رانی روستای زمان‌آباد به مساحت 3 هزار و 500 مترمربع احداث شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 به فعالیت خط اتوبوس‌رانی مترو شهرری به روستاهای غنی‌آباد، اسلام‌آباد و زمان‌آباد و خط تاکسی‌رانی از مترو شهرری به روستای زمان‌آباد اشاره کرد و افزود: احداث سکوها و ایستگا‌ه‌های اتوبوس، تامین روشنایی محوطه و استقرار کانکس مخصوص اتوبوس‌رانی برای کنترل و نظارت بر این خط از اقدامات صورت گرفته مدیریت شهری منطقه 20 در این پایانه است.

وی با اشاره به این که ناحیه 7 منطقه 20 در محدوده حریم شهر تهران قرار دارد و شامل نقاط جمعیتی روستانشین است، گفت: نوسازی سرپناه‌های ایستگاه‌های اتوبوس به تعداد 12 مورد، بهسازی خط‌کشی ایستگاه‌ها و بلوک عابر پیاده به متراژ یک هزار و 270 مترطول، ترمیم تابلوها و علائم ترافیکی از جمله فعالیت‌های ترافیکی شهرداری منطقه 20 در محدوده روستاهای این منطقه جنوبی بوده که از ابتدای سال تاکنون انجام شده است.

 

20اتوبوسرانیاحداثدرروستاییشهرریمنطقهنخستینپایانه
نظرات (0)
Add Comment