احداث پل عابر پیاده در پرترددترین تقاطع جنوب تهران

راگا نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 تهران گفت: به منظور رفع مشکل عبور عرضی عابران پیاده، پل هوایی ضلع شمال سه راه تقی‌آباد در جاده ورامین به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا اسفراینی‌نژاد  اظهار داشت: به منظور رفع مشکل عبور عرضی عابران پیاده، عملیات نصب پل عابر پیاده سه راه تقی‌آباد در جاده ورامین به طول 45 متر به سرعت در حال اجراست و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه با اجرای اصلاح هندسی و تغییر فازهای چراغ راهنمایی و رانندگی، گره ترافیکی تقاطع مورد اشاره به‌ عنوان پرترددترین محور عبوری رفع شده است، خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در تقاطع سه راه تقی‌آباد جاده ورامین باعث افزایش سرعت خودروهای سبک و سنگین شده که به صورت موقت یک فاز چراغ راهنمایی و رانندگی به عبور عابران پیاده اختصاص داده شد.

وی به حذف فاز عبور عابرین پیاده پس از بهره‌برداری از پل هوایی و استفاده از حداکثر ظرفیت تقاطع اشاره کرد و ابراز داشت: با احداث پل عابر پیاده تقاطع تقی‌آباد جاده ورامین تعداد پل‌های هوایی این منطقه به 69 عدد می‌رسد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در پایان افزود: نصب دو پل هوایی عابر پیاده دیگر نیز در جاده قدیم قم مقابل آسیاب قرمز و جاده ورامین مقابل کوچه ابوذر در دستور کار شهرداری قرار دارد.

نظرات (0)
Add Comment