اختلاف ایران با آمریکا ارتباطی با مذاکرات هسته‌ای ندارد/ رزمایش اقتدار ثارالله لبیک به فرمانده کل قوا بود

به گزارش راگانیوز حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: برخی خیال می‌کنند دشمنی با آمریکا پس از مذاکرات هسته‌ای پایان یافته است در صورتی که اختلاف ما با آمریکا ارتباطی با مذاکرات هسته‌ای ندارد.

امام جمعه شهرری با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر استمرار شعار مرگ بر آمریکا و دشمنی با مستکبران عنوان کرد: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اظهارات بد مقامات آمریکایی پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی همواره حامی تمام کشورهای مظلوم و مسلمان جهان است، بیان داشت: به یقین امروز نظام سلطه غرب با هجمه‌های شدید در صدد گسترش تبلیغات سوء خود در بین جوامع اسلامی بوده و سعی دارند عقاید و نظرات خود را آنچنان که می‌پسندند، در بین مسلمانان جهان نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به این‌که نظام سلطه غرب امروز در صدد گسترش تبلیغات سوء در بین جوامع اسلامی است، عنوان کرد: امروز غربی‌ها به‌دنبال این هستند که نظراتی که مورد پسند آنان است در بین مسلمانان نهادیه شود.

امام جمعه موقت شهرری برگزاری رزمایش مقتدرانه و با صلابت اقتدار ثارالله را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دریادلان بسیجی در رزمایش دو روزه خود اقتدار نیروهای نظامی را به رخ جهانیان کشیدند.

وی گفت: فرماندهان سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران و یگان‌های منتخب این سپاه با برپایی این رزمایش به فرمان مقتدای خود لبیک گفته و پیرو منویات معظم‌له مبنی بر حفظ آمادگی، آمادگی خود را برای حراست از انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم ولایت را اعلام کردند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با تبریک هفته تعاون و تاکید بر سرلوحه قرار دادن اقتصاد مقاومتی در جامعه عنوان کرد: تعاون راهگشای بسیاری از گره‌ها و مشکلات است.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهیدان مدنی و قدوسی،‌ این جنایت منافقان را سندی برای مظلومیت انقلاب اسلامی و ظلم و ستم منافقان دانست.

 

آمریکااختلافارتباطیاقتدارایرانبابهبودثاراللهرزمایششهرریفرماندهقوالبیکمذاکراتنداردهستهایکل
نظرات (0)
Add Comment