اختلاف نظرها در چهارچوب قانون، کشور را به سمت توسعه هدایت می‌کند

مشاور استاندار تهران گفت:ما باید تلاش کنیم مردم به نظام بی اعتماد نشوند از این رو در فضایی دوستانه اختلاف نظرها در چهارچوب قانون، کشور را به سمت توسعه هدایت می‌کند.

علیرضا مهدوی شاهرودی در نخستین مجمع شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان ری که در  فرمانداری شهرستان ری برگزار شد با اشاره به آزاد سازی خرمشهر به عنوان حماسه جاوید و درود بر روان پاک امام راحل و شهدا اظهار کرد: امروز ما در عصر اطلاعات و ارتباطات زندگی می کنیم عصری که با گذشته تغییرات بسیار اساسی دارد.

مدیرکل روابط عمومی و مشاور فرهنگی استاندار گفت: امروز در دنیا مردم سالاری حاکم نیست بلکه رسانه ها جهان را اداره کرده و به آن حکومت می کنند رسانه ها حکومت ها را ساقط، تغییر یا بر سر کار می آورند.

وی عنوان کرد: امروزبا وجود کتابخانه های دیجیتال دریافت و انتقال اطلاعات از مدیریت افراد خارج شده  است ما باید تلاش کنیم اخبار و اطلاعات مورد نیاز مردم را خود به آنها بدهیم و راههای مدیریت و مهندسی رسانه را بشناسیم.

مهدوی شاهرودی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها باید چند ویژگی مهم مانند نظم، برنامه ریزی، پرهیز از روزمرگی، روحیه تعامل، استفاده از ابزارهای روز، اطلاع رسانی شفاف و صریح به مردم را داشته باشند.

هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهر ری نیز در این مراسم با اشاره به ارزش و ظرافت کار روابط عمومی ها اظهار کرد: روابط عمومی ها پل ارتباطی سازمان و مردم هستند که می توانند کسب اعتماد کرده یا سلب اعتماد کنند.

وی افزود: هر چه روابط عمومی ها قوی تر و تخصصی تر عمل کنند می توانند در برطرف کردن مشکلات بیشتر موثر باشند.

فرماندار ویژه شهر ری عنوان کرد: روابط عمومی باید مشاور امین سازمان باشد ضعف ها وقوت هایی که سازمان در بیرون با آن گرفتار است را مطرح کرده و درخواست راهکار برای آن کند و در ارتباط دو طرفه مشکل را حل کند.

وی  گفت: ما باید تلاش کنیم مردم به نظام بی اعتماد نشوند شایعات نادرست نه تنها به دولت بلکه به نظام و در نهایت به مردم صدمه می زند می توان در فضایی دوستانه با وجود اختلاف نظرها و سلایق در چهارچوب قانون کشور را به قله توسعه هدایت کرد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment