ادامه سریال کلاهبرداری با پیش فروش آپارتمان در شهرری

راگا نیوز:حال با توجه به شرایط پیش آمده ،آقای “م” در محل پروژه نشسته و به خریداران پیشنهاد می دهد که مجری طرح دستگیر شده و شما هم بیاید و قدر من را بدانید و ضمن انصراف از پروژه مبالغ خود را پس بگیرید البته با یک فقره چک سه ماهه.

به گزارش راگا نیوز به نقل ازمشرق  ،ظاهرا ماجرای پیش فروش های غیر قانونی آپارتمان ها پایان ندارد. در گزارش زیر یکی از جدیدترین کلاهبرداری ها در یک پروژه ساختمانی از نظرتان می گذرد:
همانطور که در سند شماره یک مشاهده می نمایید فروش پروژه “نیلوفر یک” در سال 89 با تبلیغات اغوا کننده و قیمت ارزان در منطقه 20 شهرداری تهران آغاز شد .

                                                                         “سند شماره 1”

 
یکی از ثبت نام کنندگان در این پروژه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت :بعد از انتشار تبلیغات در سطح وسیع خریداران به امید خانه دار شدن در این پروژه ثبت نام می کنند و به دلیل مشخصاتی که در عکس سند شماره 2 می بینید در همان روزهای ابتدایی تعداد 90 واحد از 70 واحد موجود پیش فروش می شود.

“سند شماره 2”

این خریدار با اعلام اینکه وقتی شهرداری منطقه 20 به عنوان کارفرما مسئولیت این پروژه را قبول کرد ،متقاضیان دیگر اطمینان پیدا کردند که این پیش فروش مطمئنا به سرانجام می رسد ، اما مشکلات زمانی آغاز شد که طبق شنیده ها سند زمین به مشکل بر می خورد و “شرکت تعاونی عمران گستر “که هیچ نام و نشانی از این شرکت در روزنامه رسمی دیده نمی شود ،سهم شهرداری منطقه 20 از این پروژه را خریداری می کند و سپس بصورت غیر قانونی تا 140 واحد از این پروژه را پیش فروش می کند.
سند شماره 3
این شرکت با همین تابلو در منطقه  20 شهرداری تهران ،اقدام به پیش فروش سه پروژه دیگر در کهریزک ،محله 13 آبان و یک پروژه به نام شهید قدیمی نژاد در همین منطقه می کند که در حال حاضر هر سه پروژه متوقف است و با شکایت خریدارن آقای “د” مدت 2 ماه است که در زندان بسر می برد و برخی از شرکاء نیز فراری شده اند که این افراد به عنوان مجری طرح بوده اند .

حال با توجه به شرایط پیش آمده ،آقای “م” در محل پروژه نشسته و به خریداران پیشنهاد می دهد که مجری طرح دستگیر شده و شما هم بیاید و قدر من را بدانید و ضمن انصراف از پروژه مبالغ پرداختی خود را پس بگیرید.

شهرداری چه می گوید؟

خریداران با تجمع در مقابل شهرداری منطقه 20 این جواب را از آقای بابایی شهردار منطقه 20 شنیدند؛ ما هم از این آقایان شکایت کرده ایم ؛شما هم بروید شکایت کنید و حقتان را بگیرید .

سوال آقای شهردار آیا یک بار تابلوی جلوی پروژه را دیده اید که از شما به عنوان کارفرما یاد شده است ؟

و سوال دیگر اینکه آیا این کرامت انسانی است که مدام مسئولان بالا دستی شما از ان یاد می کنند؟

نکته آخر، خریداران طبق قانون ،ابتدا باید درخواست صدور سند پیش فروش را می کردند و سپس اقدام به خرید این آپارتمان ها می نمودند ؛ اما این مسئله نافی شانه خالی کردن مسئولان شهرداری نمی باشد و آنها باید پاسخگو باشند که بر مبنای چه صلاحیتی این پروژه را به این افراد که سابقه خوبی هم در پروژه های دیگر شهرداری مانند پروژه …..در منطقه 16 ندارند ، واگذار کرده اند و در نهایت پاسخگوی این مالباختگان چه کسی است؟

شهرری
نظرات (0)
Add Comment