ارائه بسته مطالبات شهر کهریزک به شهردار تهران

به گزارش راگانیوز  به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری کهریزک، حسن محمدی‌فرد از تسلیم بسته مطالبات شهر کهریزک به شهردار تهران خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: در راستای پیگیری مطالبات شورا و شهرداری کهریزک از شهرداری تهران و اجرای تعهدات شهرداری تهران نسبت به شهر کهریزک در مراسم افتتاح ایستگاه مترو شهر آفتاب پس از دیدار با محمدباقر قالیباف بسته مکتوب مطالبات شورای شهر کهریزک به وی ارائه شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کهریزک اظهار داشت: شهرداری تهران از چند سال گذشته تعهداتی را در قبال مشکلات تحمیل شده کلان شهر تهران به شهر کهریزک داشته است که متاسفانه اجرای آن‌ها با تاخیر همراه بوده است.

وی ادامه داد: از این‌رو به‌منظور تسریع تعهدات شهرداری کهریزک در دیدار با شهردار تهران موضوعات و مطالبات مورد نظر به طور خلاصه مطرح شد و شهردار تهران قول داد در کوتاه‌ترین زمان جلسه مشترکی را با مدیران شهر کهریزک و معاونت‌های شهردار تهران برای پیگیری مطالبات و اجرای آن‌ها برگزار کند.

به گفته محمدی‌فرد تکمیل پل زیر گذر بهشت زهرا (س)، تعریض خیابان جاده قدیم قم در محور بهشت زهرا (س) مکانیزه شدن پل ایستگاه مترو کهریزک، زیباسازی و آسفالت جاده قدیم قم و … در بسته مطالباتی ارائه شده به شهردار تهران به‌طور مکتوب قید شده است.

شهردارشهرریشوراکهریزک
نظرات (0)
Add Comment