ارائه خدمات رایگان پزشکی به شهروندان جنوب تهران آغاز شد

مدیریت شهری منطقه 20 تهران در آستانه هفته سلامت و همزمان با روز طبیعت با استقرار جایگاه های ویژه نسبت به ارائه خدمات رایگان پزشکی و مشاوره‌ای اقدام کرد.

به گزارش راگانیوز به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20، حبیب‌اله غفوری برپایی دهکده سلامت و دوره‌های آموزشی، اجرای نمایش‌های میدانی، مسابقات محله‌ای، نواختن زنگ سلامت، عیادت از بیماران و حضور مدیران شهری در مراکز درمانی از جمله ویژه برنامه‌های هفته سلامت برشمرد و گفت: با استقرار پایگاه‌های سلامت در فرهنگسرای ولاء و بوستان شهید مدرس بیش از 2 هزار شهروند در روز طبیعت از خدمات رایگان پزشکی و مشاوره‌ای بهره‌مند شدند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 تهران به اهمیت سلامت جسم و روح شهروندان اشاره کرد و اظهار داشت: پایش و اندازه‌گیری قند خون، فشار خون، معاینه و مشاوره پزشکی، تغذیه و روانشناسی با هدف بیماریابی و ارائه راهنمایی‌های لازم از مهمترین علل برپایی پایگاه‌های سلامت در محل‌های پرتردد بوده است.

وی ایجاد حساسیت در شهروندان نسبت به مسئله سلامت، جذب و ثبت‌نام از علاقمندان در کانون‌های سالمندان، معلولان، مادر و کودک، دیابت، اهداء خون و … را از دیگر فعالیت‌های پایگاه‌های مورد اشاره برشمرد و تصریح کرد: برپایی غرفه‌های فرهنگی و اجتماعی در بوستان‌ها، برپایی سامانه مذهبی فرهنگی در بوستان شهید مدرس و برپایی هفت نمایش خیابانی در هفت محل پرتردد و بوستان‌های این منطقه از دیگر اقدامات معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 در روز طبیعت بوده است.

بر پایه این گزارش، با آماده باش تمام عوامل اجرایی مدیریت شهری و بازدیدهای میدانی قائم مقام و معاونان شهرداری منطقه 20 در روز طبیعت، بهترین خدمات به شهروندان ارائه شد و طی طرح ضربتی در پایان روز عملیات پاکسازی بوستان‌ها از سوی عوامل خدمات شهری انجام شد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment