اربعین حسینی روز تقویت ایمان و تقوا است

 

حجت الاسلام والمسلمینˈ مهدی عظیمیˈ روز یکشنبه در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی در گفت وگو با ایرنا افزود: اربعین فرصتی برای تفکر به فلسفه و انگیزه قیام امام حسین (ع) است.

وی اظهار کرد:باید با آشنایی با حقیقت عاشورا و درس گرفتن از زندگی و قیام امام حسین (ع) آن را الگو خود قرار بدهیم و در مسیر عدالت خواهی قدم برداریم.

وی با تاکید بر خواندن زیارت اربعین گفت:خواندن زیارت اربعین و زیارت حضرت سیدالشهدا (ع) در این روز از نشانه های مؤمن شمرده می شود، که ثواب بسیار دارد.

عظیمی تصریح کرد: برگزاری آیین اربعین حسینی همچون سال های گذشته با حضور پرشور دوستداران و علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت در تمام امامزادگان و به ویژه حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود.

13آبانآتشکده ریآموزش و پرورش کهریزکباقرشهربخشداری کهریزکبهشت زهرابهشتیجمالی پورجنوب تهرانحسن آبادحضرت عبدالعظیم (ع)خبری جنوب تهراندولت آبادراگاراگانیوزریری باستانری نشینسعید استاد فرجشهردارشهردار باقرشهرشهردار منطقه 20شهردار کهریزکشهرداریشهرداری باقرشهرشهرداری شهرریشهرداری کهریزکشهرریشهرستان ریشورآبادشورای اسلامی باقرشهرشورای اسلامی کهریزکعربیعطر سیبفرماندار ریفرماندار ویژه شهرستان ریفرمانداری شهرستان ریقله گبریمعاون شهردارمنطقه 20ناحیهنازی آبادپالایشگاه تهرانچشمه علیکتانبافکهریزک
نظرات (0)
Add Comment