ارتباطات قوی و برنامه ریزی کارشناسی و منسجم رمز موفقیت سایپا پرس است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: شرکت سایپا پرس در حالی که شرایط تحریم های یکجانبه اقتصادی همچنان پا برجاست، توانست گامهای بسیار مهم و مثبتی در بخش صنعت خودروسازی بردارد.

به گزارش راگانیوز،’هدایت الله جمالی پور’ روز یکشنبه و در آیین جشن بزرگ عید غدیر که با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سایپا پرس، شهردارباقرشهر، بخشدار کهریزک و اعضای شوراهای اسلامی باقر شهر و پرسنل این شرکت در محل سالن اجتماعات برگزارشد، اظهار داشت: ارتباطات قوی و برنامه ریزی کارشناسی و منسجم رمز موفقیت سایپا پرس است.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم در شرایطی ناپایدارسکان هدایت کشور را در دست گرفت افزود: برای نمونه تولید بدنه خودروری ال 90 با چالش مواجه بود، ولی با درایت و هوشمندی مهندسین و کارگران صنعت خودرو سازی این مشکلات مرتفع شد.

وی با اشاره یه اینکه راه زیادی در پیش داریم ولی افق روشن است و حرکت درپیش، تصریح کرد: کشور را هیچکس غیر از شما پرسنل زحمکش عرصه صنعت نمی سازد و نظام اسلامی به برکت سرمایه و منابع خدا دادی از جمله مس، آهن ، روی ، سیمان و دیگر ذخایرعظیم به عنوان قطب تولید نه تنها در منطقه بلکه جهان به شمار می رود.

فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد: امروز کشور در برخی از صنایع در رتبه نخست جهانی به شمار می رود و از این لحاظ باید گفت که تحریم ها در برابر ملت ایران شکسته شده است و صنعت خودروسازی کشور با اینکه نسبت به جهان شاید فاصله داشته باشد ولی سرعت اوج گیری آن به مراتب قابل مشاهده و تحسین برانگیز در داخل و یا خارج کشور است.

جمالی پور اظهارداشت: دولت درعرصه های مختلف با کسب رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و بهره گیری از دستورات دین اسلام تاکنون توانسته ظرفیت های خوبی در تمامی بخش های داخلی و خارجی کشور ایفا کند و از این رهگذر منافع بسیار مطلوبی در تمامی زمینه ها حاصل شده و امید است در سال 94 شاهد شکوفایی صنعت کشور باشیم.

وی با بیان اینکه امروزداشتن علم و صنعت قوی بالاترین سلاح کشورها برای اقتدار به شمار می رود، گفت: رسیدن به چشم انداز افق 1404 دور از انتظار نیست و با توجه به پیشرفت های مطلوب حاصل شده در زمین های علمی، پزشکی و کسب فناوری نانوتکنولوژی ، اقتدار جمهوری اسلامی ایران در اینده نزدیک به خوبی قابل پیش بینی خواهد بود.

*** تولیدات بدنه سایپا پرس با افزایش 5 درصدی مواجه بوده است

مدیرعامل شرکت سایپا پرس در ابتدای این مراسم طی سخنانی اظهارداشت: با تولید هفت میلیون و 363 هزار قطعه در نیمه نخست امسال، میزان تولید در این شرکت نسبت به سال های گذشته به میزان پنج درصد افزایش یافت.

‘محمد علی جبرائیلی’ با اشاره به ایجاد زمینه های لازم برای افزایش تولید در شرکت سایپا پرس افزود: با برنامه ریزی های انجام شده ظرفیت تولید در سایپاپرس در سه شیفت به همراه روزهای تعطیل افزایش یافت و این کارخانه توانست مشارکت گسترده ای در برنامه های افزایش تولید گروه خودروسازی سایپا از خود نشان دهد.

وی تصریح کرد: در ماه گذشته بالغ بر یک میلیون و 766 هزار قطعه پرسی در سایپاپرس تولید شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال 90 که بیشترین میزان تولید قطعات این شرکت به شمار می رفت، 28درصد رشد نشان داده و این رقم درحالی اتفاق افتاده است که 15درصد نیروهای حال حاضر نسبت به مدت مشابه سال 90 نیز کاهش یافته است.

مدیرعامل سایپاپرس با اشاره به عزم جدی این شرکت در ادامه روند کنونی تاکید کرد: برنامه های افزایش تولید برای سال آینده در سایت پرس شاپ پارس خودرو و گسترش راندمان داخلی مجموعه برای مشارکت در تولید محصولات جدید نیز در نظر گرفته شده است.

همچنین شن بزرگ عید غدیر در شرکت سایپاپرس با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنر همراه بود.

ارتباطاتاستبرنامهرمزریزیسایپاشهرریقویمنسجمموفقیتوپرسکارشناسی
نظرات (0)
Add Comment