ارزیابی واحدهای شهرداری باقرشهر و اعلام فعال ترین وموثرترین حوزه های کاری

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهرسعید استادفرج ، شهردارباقرشهر از ارزیابی عملکرد واحدهای شهرداری باقرشهر خبر داد و گفت : نگاه ما به مجموعه این است که نیروهایی کارآمد در حوزه خدمت رسانی به مردم تربیت کنیم. تمام فعالیت شهرداری ها در راستای خدمت به مردم تعریف می شود و در واقع مخاطب اول و آخر کاری ما شهروندان هستند. از این رو از نظر من مجموعه ای میتواند موفق تر و امتیاز بالاتری داشته باشدکه مردم از روند کاری آن واحد رضایت خاطر داشته باشند و ما بتوانیم نمونه عینی فعالیت ها را در شهر و در میان شهروندان ببینیم.

وی هدف از ارزیابی انجام شده را ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: در انتخاب وارزیابی تنها ملاک ما و تیم کارشناسی ویژه این کار، فقط عملکرد واحد ها بوده است. در این ارزیابی واحدهای شهرداری به سه رسته فعالیتی تقسیم شدند و در گروه های A/B/C مورد ارزیابی قرار گرفتند. از میان همه واحدها واحد امور مالی رتبه اول ، واحد ترافیک رتبه دوم و واحد پسماند عنوان سوم را به خود اختصاص دادند. در گروه A واحدهای مالی، روابط عمومی و درآمد رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در گروه B ترافیک ، نوسازی و تربیت بدنی  و در گروه C پسماند ، دبیرخانه و ایثارگران رتبه اول تا سوم کسب کردند.

همچنین در این جلسه شهردار باقرشهر از مسئول فضای سبز و خدمات شهر نیز بعنوان واحدهای فعال و موثر تقدیر کرد.

گفتنی است نتایج اعلام شده با حضور نائب رییس شورای اسلامی حسین حبیب زاده و حسین توکلی عضو شورای اسلامی باقرشهر و مدیران واحدها به اطلاع مسئولین واحدها رسید و با اهدای لوح سپاس و هدیه از ایشان تقدیر شد.

 

ارزیابیاعلامباقرشهرترینحوزهشهرداریشهرریفعالهایوواحدهایوموثرترینکاری
نظرات (0)
Add Comment