از شهردار و مدیر روابط عمومی شهرداری باقرشهر تجلیل و قدردانی به عمل آمد

به گزارش  راگانیوز به نقل ازروابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ رییس سازمان بسیج رسانه استان تهران در طی مراسمی از شهردار و مدیر روابط عمومی شهرداری باقرشهر به پاس موفقیت پورتال اطلاع رسانی شهرداری باقرشهر طبق اعلام استانداری تهران تجلیل به عمل آورد .

رییس سازمان بسیج رسانه استان تهران ضمن تبریک به شهردار و مدیر روابط عمومی شهرداری باقرشهر به دلیل در صدر قرار گرفتن سایت شهرداری باقرشهر ، گفت : شهرداری باقرشهر همواره در حوزه اطلاع رسانی صریح و سریع اخبار ، رسانه ها و خبرگزاری ها را یاری کرده است که ما امروز شاهد موفقیت این عزیزان در حوزه روابط عمومی و جذب مخاطب هستیم .

مصطفی هدایی در ادامه افزود : سعید استاد فرج با درایت ویژه در انتخاب مدیران خود و همچنین حمایت و پیگیری در امور شهرداری باقرشهر توانسته است بارها چنین موفقیت های ارزشمندی را کسب کند که جا دارد به ایشان و مدیر روابط عمومی شهرداری باقرشهر آقای مهدی اشرفی پور برای کسب این موفقیت تبریک گوییم .

با توجه به جدول رتبه بندی جهانی و کشوری Alexa ، پورتال اطلاع رسانی شهرداری باقرشهر توانسته است نسبت به چند سال گذشته بسیار پویا و به ‌روزتر عمل کند و تیر ماه سال جاری علیرضا مهدوی‌شاهرودی ، مشاور استاندار تهران و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران با اعلام این خبر از تلاش‌های سعید استادفرج شهردار باقرشهر به دلیل در صدر قرار گرفتن سایت شهرداری باقرشهر از میان 41 سایت شهرداری‌های استان تهران با توجه به رتبه‌بندی سایت جهانی الکسا تقدیر و تشکر به‌عمل آورد.

گفتنی است ؛ در این مراسم آقای محسن شیرازی نژاد از اصحاب رسانه حضور داشته و رییس سازمان بسیج رسانه استان تهران با اهدای لوح از شهردار و مدیر و روابط عمومی شهرداری باقرشهر تجلیل کرد .

شهرری
نظرات (0)
Add Comment