از 24 معلم نمونه شاغل و بازنشسته شهر ری تجلیل شد

به گزارش راگانیوز به نقل از ایرنا، معاون استانداروفرماندار ویژه شهرستان ری روز دوشنبه درمدرسه دخترانه شریعت و با حضور رییس و تعدادی از معلمین و اولیای مدارس این ناحیه برگزار شد، اظهار داشت: رسالت معلمان در مسیر پیامبران و هدف آنان سعادت و تعالی برای تمام انسان ها بویژه دانش آموزان برشمرد.

هدایت الله جمالی پور افزود: معلم با تمام سعی و تلاش خود را برای تربیت انسان های مسولیت پذیر و آینده ساز به کار بسته و همانند مجاهدی خستگی ناپذیر زمینه رشد و توسعه جامعه بیش از پیش هموار می کند.

وی با اشاره به برخی از مشکلات معلمان تصریح کرد: دولت با وجود محدودیت های اعتباری و چالش های اقتصادی به دو حوزه مهم یکی کارگران به عنوان موتور محرکه توسعه و پیشرفت و دیگری معلمان به عنوان عناصر مهم در ساختن تربیت نیرو برای توسعه و تعالی کشور توجه بیشتر و نگاه ویژه ای دارد.

جمالی پور با بیان اینکه امروز تهاجم فرهنگی دشمنان بیشتر به سمت نوجوانان وجوانان است، گفت: در این عرصه فرهنگی، باید با استفاده از تعالیم والای دینی و اسلامی، الگوی فرهنگی و دینی را ترویج داد.

بهروز نصیری رییس اداره آموزش وپرورش ناحیه یک ری نیز در سخنانی دوران معلمی را همراه با خاطرات بسیار خوش و در برخی مواقعه غم انگیز عنوان کرد و در این راستا خواستار تقویت انگیزه از سوی مسوولان و در عین حال افزایش کیفیت کار معلمان در ادامه این حرفه بسیار شریف شد.

همچنین دراین مراسم از 2 معلم بازنشسته و 22 معلم شاغل در آموزش وپرورش ناحیه یک با اعطای لوح سپاس و هدیه، تجلیل شد.

24ازبازنشستهتجلیلریشاغلشدشهرشهرریمعلمنمونهو
نظرات (0)
Add Comment