استاندار تهران از بیمارستان شهدای هفتم تیر بازدید کرد

استاندار تهران که امروز به شهرستان ری سفر کرده بود با حضور در بیماستان شهدای هفتم تیر ضمن بررسی وضعیت این واحد درمانی با بیماران این بیمارستان دیدار و گفت‌وگو کرد. سید حسین هاشمی که به‌منظور بررسی برخی از مسائل شهرستان ری به این شهرستان سفر کرده بود به همراه هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور در بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های این مرکز درمانی بهداشتی قرار گرفت.

استاندار تهران همچنین با حضور در بخش اورژانس این بیمارستان ضمن دیدار با بیماران و مصدومان حاضر در این بخش میزان رضایت‌مندی آن‌ها از خدمت‌رسانی بیمارستان را جویا شد.

وی در ادامه ضمن گفت‌وگو با رئیس و مسئولان بیمارستان شهدای هفتم تیر از نزدیک در جریان فعالیت‌ها، اقدامات، طرح و برنامه‌های این بیمارستان قرار گرفت.

استاندار تهران در ادامه نیازها و درخواست‌های این بیمارستان را هم شنید و از مسئولان بیمارستان خواست برنامه‌ها و درخواست‌ها خود را کارشناسی شده و با راهکارهای رفع آن‌ها را ارائه دهند.

این گزارش حاکی است، برخی از مسئولان شهرستان ری استاندار تهران را در این بازدید همراهی کردند.

بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرستان ری در سال 1354 هجری خورشیدی با ظریت 100 تختخواب تاسیس شد و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این بیمارستان به ظرفیت 220 تخت درمانی فعال ارتقاء یافت.

بیمارستان شهدای هفتم تیر در حال حاضر با احتساب تخت‌های بخش اورژانس، دیالیز و … با ظرفیت 260 تختخواب مشغول به ارائه خدمت است و برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر نیازمند نگاه ویژه مسئولان به این مرکز درمانی است و با توجه به اینکه این بیمارستان به آسیب‌دیدگان تصادفات محورهای ساوه، قم، آزادگان و پهنه جنوب تهران است امید می‌رود با عنایت مسئولان در آینده نزدیک شاهد ارائه خدمات بیشتری به مردم شریف ایران اسلامی در بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرستان ری باشیم.

 

ازاستانداربازدیدبیمارستانتهرانتیرشهدایشهرریهفتمکرد
نظرات (0)
Add Comment