استاندار تهران خبرداد: راه اندازی سایت ستاد بحران تهران و مکانیزه شدن آب کشاورزی تهران

استاندار تهران در دیدار با آیت الله ری شهری اظهار داشت: زمینی به وسعت 15 هکتار جهت احداث سایت ستاد بحران در یکی از مناطق استان تهران اختصاص یافته است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، سید حسین هاشمی استاندار تهران در دیدار با آیت الله ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص مدیریت بحران خاطر نشان کرد: به جهت موقعیت خاص استان تهران و آمادگی در مقابل حوادث زمینی به مساحت 15 هکتار در یکی از مناطق استان تهران جهت احداث سایت ستاد بحران در نظر گرفته شده است.

سید حسین هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل کم آبی در سال جاری اشاره کرد و تصریح کرد: تامین آب شرب در سال جاری در برنامه های استان تهران از اولویت خاصی برخوردار است و امیدواریم شهروندان اصل صرفه جوئی در مصرف آب را در برنامه زندگی خود لحاظ کنند.

استاندار تهران مکانیزه شدن آب کشاورزی و تصفیه پساب آبهای سطحی شهر تهران جهت تامین آب کشاورزی و صنعتی استان تهران را از جمله برنامه های اولویت دار پایتخت دانست.

وی در خصوص ظرفیت های گردشگری و توریستی شهرستان ری اظهار داشت: وجود زیارتگاههای متعدد در شهرری و آثار تاریخی فراوان در این خطه ، ظرفیتهای خاص گردشگری را برای استان تهران داشته است و لذا امیدواریم با همکاری شهرداری ، خدمات رفاهی شایسته ای را برای زائرین و مسافرین این منطقه داشته باشیم.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment