استاندار تهران: راهپیمایی روز قدس عامل مهمی در تداوم مقاومت مردم غزه است

استاندار تهران گفت: حضور گسترده مردم ایران و دیگر مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس، عامل مهمی در تداوم مقاومت مردم فلسطین جهت مبارزه با رژیم صهیونیستی است.

سید حسین هاشمی روز جمعه در مراسم راهپیمایی روز قدس مردم مومن شهرری  با اشاره به اینکه روز قدس نماد بیداری جوامع اسلامی است با اشاره به سکوت برخی جوامع بخصوص کشورهای عربی منطقه در خصوص وقایع اخیر غزه، افزود: نفوذ جریان های صهیونیستی در جوامع مسلمان و گره خوردن منافع برخی از سران مرتجع کشورهای اسلامی عامل اصلی این سکوت است.

هاشمی ادامه داد: مجامع بین المللی و حقوق بشری اتفاق کوچکی در گوشه ای از دنیا می افتد، نسبت به آن واکنش نشان می دهند، اما عکس العمل آنها در قبال کشتار زنان، کودکان و افراد غیرنظامی بسیار ضعیف بوده است.

استاندار تهران اضافه کرد: روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در حمایت از فلسطین و عرصه ای برای نمایش عمق استراتژیک و دامنه نفوذ مکتب مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی در پهنه گیتی است.

وی با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی بر علیه ملت مظلوم فلسطین اظهارداشت: اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین و قتل عام وحشیانه زنان و کودکان ضرورت حضور در راهپیمایی روز قدس را مضاعف کرده است.

هاشمی گفت: حضور گسترده مردم ایران و دیگر مسلمانان جهان در راهپیمایی امروز روز قدس، عامل مهمی در تداوم مقاومت مردم فلسطین جهت مبارزه با رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه مسلمانان جهان وظیفه سنگینی در مقابل مردم فلسطین و غزه دارند، سکوت مغرضانه برخی کشورهای مسلمان و سران عرب را محکوم کرد و افزود: فلسطین اولویت جهان اسلام است‏ و روز قدس فرصت مغتنمی برای اعلام حمایت از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین است.

هاشمی روز قدس را روز انزجار از صهیونیست ها، حمایت از قدس و آزادی آن از چنگال صهیونیست ها دانست.

استاندار تهران با اشاره به تهاجم شدید رژیم صهیونیستی به غزه، تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس در کشورهای مختلف در آگاه کردن افکار عمومی اثرگذار است و به نوعی حمایت معنوی از مردم مظلوم فلسطین است.

هاشمی راهپیمایی روز قدس را تجدید بیعت با امام خمینی (ره) دانست و خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی بیش از 66 سال است که مردم فلسطین را سرکوب می کند، اما نتوانسته آنها را شکست دهد. این در حالی است که آنها مجهز به تمام امکانات روز دنیا هستند، اما فلسطینی ها حداکثر سنگ و موشک های کوتاه برد دارند، آنها مقاومت کردند و مقاومت شان تا الان موفق بوده است.

استاستاندارتداومتهراندرراهپیماییروزشهرریعاملغزهقدسمردممقاومتمهمی
نظرات (0)
Add Comment