استاندار تهران کارگاه آموزشی شوراهای اسلامی جنوب تهران را معترضانه ترک کرد

به دلیل تأخیر در حضور اعضای شوراهای اسلامی جنوب تهران
استاندار تهران کارگاه آموزشی شوراهای اسلامی جنوب تهران را معترضانه ترک کرد

استاندار تهران به دلیل عدم وقت‌شناسی برخی اعضای شوراهای اسلامی جنوب تهران معترضانه کارگاه آموزشی شوراهای اسلامی پهنه را ترک کرد.

به گزارش راگا نیوز به نقل از فارس، صبح امروز نخستین کارگاه آموزشی شوراهای اسلامی جنوب شرق تهران به میزبانی مدیریت شهری باقرشهر برگزار شد.

این گزارش حاکی است بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته استاندار تهران نخستین سخنران کارگاه تخصصی شوراهای اسلامی جنوب تهران بود.

سید حسین هاشمی که پیش از زمان مقرر برای آغاز کارگاه آموزشی در محل حاضر شده بود، با اعضای شورای اسلامی باقرشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار تهران در حالی که پیش از 30 دقیقه از زمان اعلام شده برای برگزاری کارگاه آموزشی شوراهای اسلامی جنوب تهران گذشته بود و حاضران برای این کارگاه تعداد قابل توجهی نبوده و جمع کثیری از مدعوین در جلسه حضور پیدا نکرده بودند در اعتراض به عدم وقت‌شناسی برخی اعضای شوراهای اسلامی جنوب تهران جلسه را بدون سخنرانی ترک کرد.

این گزارش حاکی است، نخستین کارگاه آموزشی شوراهای اسلامی جنوب تهران با حضور معاون عمرانی استاندار تهران هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و جمع کثیری از اعضای شوراهای اسلامی جنوب تهراندر سالن همایش عطر یاس شهرداری باقرشهر برگزار گردید.

گفتنی است پس از ایراد سخنرانی تعریف شده در این کارگاه، اعضای شورای اسلامی جنوب تهران برای شرکت در سه کلاس تخصصی شوراها در فرهنگسرای آفتاب باقرشهر حضور یافته و پای مباحث کارشناسان تخصصی این حوزه می‌نشیند.

این گزارش حاکی است، تمام اعضای شورای اسلامی  باقرشهر میزبان از جمله افرادی بودند که سر موعد مقرر در این کارگاه حضور یافته بودند.

استاندار تهرانباقرشهرتهرانجنوب تهرانراگا نیوزریشهرداری باقرشهرشهرریعطر یاس
نظرات (0)
Add Comment