استقبال پرشور مردم جنوب پایتخت از جشن نیکوکاری‌

 به گزارش راگانیوز ، غرفه ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و ایستگاه فرهنگی آب به‌منظور مشارکت در امر خیرخواهانه‌ جلب مشارکت مردمی در کمک به مستمندان و نیازمندان و همچنین فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب، در نمایشگاه «بهار همدلی، شکوه مهربانی» شهرستان ری برپا شد.

نمایشگاه روز احسان و نیکوکاری همچون سال‌های گذشته به همت کمیته امداد شهرستان ری در میدان اصلی شهرستان ری برپا شد و روابط‌ عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 (شهرری) نیز به مانند سال‌های پیش با برپایی غرفه آب و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی حضور پر رنگی در این نمایشگاه داشت.

اجرای نمایش شاد با موضوع صرفه‌جویی و کمک به نیازمندان در دو نوبت صبح و عصر، برگزاری مسابقه نقاشی کودکان همراه با اهدای جوایز، گریم بر روی صورت کودکان، تبلیغات میدانی، برگزاری مسابقه ویژه‌ کودکان و اهدای هدایای تبلیغی و آموزشی ،توزیع پوستر و … از جمله برنامه‌های اجرا شده در این نمایشگاه بود که مورد استقبال بازدیدکنندگان به ویژه کودکان قرار گرفت.

برگزاری جشن نیکوکاری در فرهنگسرای «ولاء»

جشن بزرگ نیکوکاری ری با همکاری و مشارکت فرهنگسرای ولاء و کمیته امداد امام خمینی شهرستان ری در حال برگزاری است.

محمد رباطی، مدیر روابط‌ عمومی فرهنگسرای ولاء با اعلام این خبر اظهار داشت: جشن نیکوکاری یکی از آیین‌های ملی ایرانیان با رویکرد کمک به هم‌نوعان است که هم‌اکنون فرهنگسرای ولاء نیز به‌عنوان یکی از متولیان امور فرهنگی شهرستان ری، با برپایی ایستگاه‌های نیکوکاری و راه‌اندازی غرفه‌های نقاشی، نمایش، سرگرمی و … اوقات شاد و به یادماندنی را برای شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان شهر فراهم کرده است.

وی با اشاره به هدف از برگزاری برنامه‌های فرهنگی گفت: کودکان و نوجوانان بهترین سفیران ترویج فرهنگ کمک به هم‌نوعان و خیرخواهانه هستند به همین منظور با برپایی غرفه‌های فرهنگی و پیش‌بینی برنامه‌های مورد علاقه کودکان، فضای مناسبی برای حضور این گروه سنی فراهم شده است.

ایستگاه مرکزی جشن نیکوکاری با تلاش کمیته امداد امام خمینی شهرستان ری از صبح روز پنجشنبه 13 اسفند ماه در میدان شهرری دایر شده است و فرهنگسرای ولاء نیز با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و آیینی، میزبانی تعداد قابل توجهی از اهالی شهر و مراجعه کنندگان به ایستگاه‌های دریافت کمک‌های جشن نیکوکاری را برعهده داشته است که خوشبختانه این مراسم تاکنون با استقبال چشمگیری از سوی شهروندان همراه بوده است.

شهررینیکوکاری
نظرات (0)
Add Comment