استقرار ایستگاه سیار آموزش شهروندی در سراهای محله منطقه 20

راگا نیوز: ایستگاه سیار آموزش شهروندی به منظور انتقال مفاهیم آموزش شهروندی و اطلاع‌رسانی موضوعات شهری در سراهای محلات و مدارس منطقه 20برگزار شد.

 

به گزارش راگا نیوز به نقل از فارس امروز ایستگاه سیار آموزش شهروندی به منظور انتقال مفاهیم آموزش شهروندی و اطلاع‌رسانی موضوعات شهری در سراهای محلات و مدارس منطقه 20 برگزار شد.

شهردار ناحیه شش شهرری در حاشیه استقرار ایستگاه‌های آموزش شهروندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح آموزش‌های شهروندی و با هدف ارائه آسان و سریع اطلاعات لازم به شهروندان، تبادل اطلاعات و آگاهی از نیازهای آموزشی شهروندان، ارتقای سطح مشارکت شهروندان و ارتقای فرهنگ شهروندی بر پایه گسترش فعالیت‌های آموزش محور ایستگاه سیار آموزش شهروندی در سرای محله امین‌آباد برپا شد.

وی با اشاره به این‌که این‌گونه خدمات فرهنگی و اجتماعی در مابقی سراهای محله نیز مستقر است، افزود: در این ایستگاه فرهنگی ضمن برپایی غرفه‌های نقاشی، بروشورهای شهروندی با موضوع 1888، سلامت،  فرهنگی، 137 و … بین شهروندان توزیع شد و در حاشیه این ایستگاه به‌منظور ایجاد لحظاتی شاد و مفرح برای نوجوانان مسابقه دارت برگزار و به برندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

جعفری با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزش شهروندی در محلات اظهار داشت: در راستای ارتقای آگاهی و توانمندی دانش‌آموزان، کارگاه آموزشی اصول ایمنی و آتش‌نشانی در مدرسه ولایت در محله نظامی برگزار شد و با حضور کارشناسان سازمان آتش‌نشانی با روش‌های استفاده از انواع خاموش کننده‌ها و نحوه اطفای حریق به‌وسیله کپسول‌های آتش‌نشانی آشنا شدند. 

شهرری
نظرات (0)
Add Comment