اسلام ناب محمدی موجب وحدت مسلمانان و اسلام آمریکایی تفرقه انگیزاست

امام جمعه موقت و خطیب نماز عید قربان شهر ری گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام بسیار مهم شان به زائران بیت الله الحرام پیروی از اسلام ناب محمدی (ص) را موجب سربلندی و وحدت مسلمین و اسلام آمریکایی را عامل تفرقه بین کشورهای مسلمان برشمردند.

به گزارش راگانیوز به نقل از  ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی روز یکشنبه و در خطبه های نماز عید قربان که با حضور مردم مومن و متدین شهر ری در مصلای حرم عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد ، اظهارداشت: رهبر انقلاب در این پیام همچنین رژیم صهیونیستی را غده سرطانی در جهان اسلام و حامی تروریسم و عامل وحشی گری در کشورهای منطقه یاد کرده و نسبت به خطر آن به مسلمانان هشدار داده اند.

خطیب نماز عید قربان شهر ری گفت: در این پیام آیت الله خامنه ای خواستار هشیاری و بیداری ملت های مسلمان در برابر توطئه های آمریکا و انگلیس و گروه ائتلاف به منظور مبارزه با تروریسم و خنثی کردن نقشه های شوم آنان برای حضوری دوباره در کشورهای منطقه شدند.

وی گفت: تروریسم اسلامی پشت پرچم خود کارهای صددرصد ضد اسلامی انجام داده و می دهد و از این روبر همگان واجب است که اسلام ناب محمدی (ص) را تبیلغ و تشویق کرده و در عمل و گفتار آنرا در بین مسلمانان بکار گیرند.

ابراهیمی گفت: کسب افتخارات ملی از سوی ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران در رقابت های آسیایی کره جنوبی موجب سربلندی و عزت ملت ایران شد و در این مسابقات زنان و مردان ایرانی تلاشی مضاعف داشتند و بانوان ایرانی چهره واقعی زنان محجبه و ورزشکار قوی را به تمامی جهانیان به نمایش گذاشتند.

خطیب نماز عید قربان شهر ری برگزاری دعای عرفه در جای جای میهن اسلامی را که حضور قشر جوان در این آیین بسیار چشمگیر بود روی دیگر دستاوردهای نظام اسلامی برشمرد و افزود: در کنار آسیب های که برخی مسوولان را نگران کرده ، حضور جوانان اعم از دختر و پسر در روز دعای عرفه که از چشم برخی دوربین های تصویربرداری به دور بود ، مایه سربلندی و پشتوانه کشور به شمار می رود.

این گزارش حاکیست نماز عید قربان همانند نماز عید فطر دارای دور رکعت می باشد که پس از طلوع آفتاب تا پیش از ظهر باید خوانده شود و بدین صورت است که در دو رکعت و در رکعت اول پنج قنوت همراه با دعای روز عید و در رکعت دوم چهار قنوت خوانده می شود و سپس نمازگزاران بعد از پایان نماز به دو خطبه که توسط امام جماعت ایراد خواهد شد ، گوش فرا می دهند.

آمریکاییاسلامانگیزاستتفرقهشهرریمحمدیمسلمانانموجبنابووحدت
نظرات (0)
Add Comment