اسپایدرمن از مجلات کمیک تا تلفن های آندرویدی

به گزارش راگا نیوز به نقل از پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Ciol، این بازی توسط شرکت Marvel & Gameloft طراحی شده است و در آن همان کاراکترهای آشنای بچه ها استفاده شده است که طی بازی به ماموریت های جالبی به خدمت گرفته می شوند.

داستان های مهیج مرد عنکبوتی یا اسپایدرمن که از مجلات کمیک به پرده سینماها آمد حال در قالب گیم مخصوص کودکان به صفحه تلفن های همراه می آید.

بازی اسپایدرمن که برای دانلود و بازی بر روی تلفن های آندرویدی و سیستم عاملی طراحی شده است از یک رویکرد نمایش سه بعدی برخوردار است و همان کاراکترهای آشنای نسخه های سینمایی این بازی حال در این گیم به ماموریت های مهیج می روند.

این بازی که توسط Marvel & Gameloft طراحی شده است خط سیر داستانی که همه ما از مرد عنکبوتی بر روی پرده سینماها دیده ایم را دنبال می کند، البته این گیم مهیج را می توان با پرداخت ۶٫۹۹ دلار خریداری نمود.

نسخه آندروید اسپایدرمن یک برنامه رایگان با نام Amazing Spiderman AR دارد که می توان اسپایدرمن را در حال تاب خوردن بین ساختمانها، خزیدن بر روی دیوار و پرتاب تارهای شبکه اش به سمت صفحه نمایش کاربر مشاهده نمود.

تمام کاری که کاربر انجام می دهد قرار دادن تصاویر منتخب فیلم در حافظه و اسکن نمودن آن در قالب تصاویر انیمیشنی است. دوربین تلفن پس از خواندن این تصاویر این قابلیت را به کاربر می دهد تا در حین مبارزه و یا پیروزی از حالات و ژست های شخصیت انیمیشنی اسپایدرمن عکس بگیرد.

نظرات (0)
Add Comment